DocJ Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Ser jo ut som at formatering av 136 gb partisjonen er ett bra alternativ. Kan jo alltids skaffe tilbake det som er på den, spesielt siden jeg skal på lan i over i morra. Jeg sitter nå å vurder sterkt å prøve å formatere den! Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 OJ, fader den kom den søren meg!!! Windows kan ikke fullføre diskkontrollen! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Godt nyttår Jono.kx! Jeg sletta partisjonen helt i Partition Magic 8.0 i WinXp m/SP1... laga så en ny (tilfeldigvis i samma størrelse) og formaterte til NTFS... Har ikke hatt noen problemer etter det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Lurte på en ting eg, har du skjekket om du har mye spyware på pc'en din. Kan være en trojanhest du har fått i noen av filene du overførte fra kammeraten din. Annbefaler å alltid bruker en brannmur og antivirus programmer+ad-aware eller ett annet spyware program scanner, finnes en del av dem. Skjekk ut denne danske siden: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm Meget bra siden anngående spyware. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Har sjekka det meste det nå av alt. Blei bare dritt lei så jeg formaterte hele greia. Men takker for svar og sånt. Og Godt Nytt år til dere alle Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 I tillegg til SP1, installer bigdriveenabler i tillegg (finnes på Maxtor Sida) Da skal det ikke bli no føkkåpp med den "magiske" 137Gbgrensa Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Og for all del, installer bigdriveenabler med en gang uansett! Btw... den fikser bare no i registeret....: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå