J0QQV65R Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Har bestil nye deler til min 5 år gammle pc som jeg kjøpte hos Komplett. Blant de nye delene er det nytt hovedkort, skjermkort, prossesor og HDD lagring. Har hørt rykter om at ved bytte av hovedkort så må jeg reaktivere eller kjøpe nytt windows. Det jeg lurer på er om man bare kan reaktivere windowsen selv om pcen orginalt er kjøpt fra komplett, og hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Var jeg deg, ville jeg bare satt inn de nye komponentene og prøvd. Det er ikke alltid Windows reagerer på ny hardware. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Tror det er slik at om du har vært innlogget med microsoftkonto så husker den at du har lisens på maskinen. Slik at du bare velger "har ikke lisens" også vil den finne lisenesen selv. Lenke til kommentar
J0QQV65R Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 Jaa har gjort det nå og heldigvis var windows og alt der som det har vært. Har microsoftbrukeren koblet til så det kan godt hende at det var det som gjorde det. Takker så mye for svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå