pierce007 Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Elkjøp har nå ikke lenger åpent kjøp. Men hvis feks en pc kjøpes på nett og hentes i butikk, kan jeg vel da bruke angrefristen hvis jeg ikke ønsker å beholde PCen? Lenke til kommentar
Froskelår Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Jeg tipper den generelle angreretten ikke påvirkes av Corona https://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/ Lenke til kommentar
erius Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 ^^ Yes. Åpent kjøp gir rettigheter ut over vanlig angrerett på 14 dager, og det er meg bekjent ingen endring på angreretten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 pierce007 skrev (På 11.5.2020 den 14.19): Elkjøp har nå ikke lenger åpent kjøp. Men hvis feks en pc kjøpes på nett og hentes i butikk, kan jeg vel da bruke angrefristen hvis jeg ikke ønsker å beholde PCen? Jeg mener å ha hørt at om du velger hente produktet i butikk gjelder ikke åpent kjøp eller angrerett. Dog skal jo angrerett gis når det ikke er mulig å teste produktet i butikk (hensikten med ordningen), men om et kritere er fjernsalg som nett/telefon-ordre vet jeg ikke. Skulle handlet endel selv, men venter med det inntil åpent kjøp er tilbake. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Er rart clasohlson har 90 dagers åpenkjøp? https://www.clasohlson.com/no/ Men litt usikker på hva som skjer hvis man tester det. For ganske lattelig enkelte har det men ikke komplett og elkjøp. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Clas selger mye billig som ingen gidder å returnere og mange som ikke vet om ordningen "Alle" vet om ordningen til Elkjøp og den missbrukes, derfor fant de en grunn til å ta en pause Garantert det samme hos Komplett 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Clas og Netonnet har dette. Får handle mest mulig der istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå