cdrom Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Klipsch er også knall bra høytalere (verdens største produsent av proffesjonele kino høytalere) Du får du kjøpt de på hifi klubben JAVEL?! Så vidt jeg vet er det JBL som er verdens største produsent av kino høytalere... siden 3/4 av alle slike er JBL Men men... Kanskje cdrom kommenterte at Klipsch ikke selges på hifi klubben. Det var egentlig det jeg prøvde på ja Klipsch er forøvrig verdens største produsent av høyttalere til THX-kinoer. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Mange forskjellige påstander om hvem som er størst her tror jeg.....her sier dem B/W. Bowers & Wilkins er verdens største høyttalerfabrikant, og et merke vi alle kjenner til. Det danske nettmagasinet Hifi4all.dk v/ Bruno Barcelli har vært på besøk hos den engelske fabrikanten, og her kan du lese litt om historien og se en rekke bilder. http://www.hifisentralen.com/ Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg vil ambefale deg de gale højttalerne fra Hi Fi Klubben, jeg har et par av de og jeg er veldig fornøyd med de. bruker 3020 til bak højttalere. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kan anbefale en Tannoy surroundpakke som OBS! Elektro selger. Består av mXr bak, mXc senter og mX3 front. Koster rundt 2500,- og dette er meget billig. Lettdrevne høyttalere som spiller både film og musikk bra, i tillegg ser de bra ut. Til denne prisen har du råd til å kjøpe en sub oxo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå