Gå til innhold

Ny LCD skjerm til spilling


lperik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

finnes det flere utgaver av Samsungs 172X? Begynner nesten å lure nå.

 

Ting jeg merker meg:

 

- Toms påstår 172X har en lysstyrke på 250 cd/m² - Samsung.se Samsung.com og Sweclockers sier den har 270 cd/m²

 

- Toms, Sweclockers og Samsung.se skriver at skjermen har en responstid på 16ms Samsung.com skriver derimot 12ms (noe komplett.no også gjør).

 

- Toms oppgir at kontrasten er på 450:1 - Samsung.se Samsung.com og Sweclockers sier den har 500:1

 

- Toms sier betrakningsvinkelen er 140/120 (horisontal/vertikal) - Samsung.se skriver 160 grader, Samsung.com sier 160/140 sweclockers skriver 160/130

 

Ellers er det verd å merke seg at det er veldig delte meninger om hvorvidt 172X er god å spille på eller ikke.

 

Er ingen tvil om at jeg ønsker å ta en egen personlig shootout mellom Hyundai q17s, Hercules PV 920Pro, Eizo L557 og Samsung 172X nå.

Lenke til kommentar
Hei du

Jeg vil bare si fra at q17 ikke kan henge på veggen, men fy så pen den er

 

Q17 kan fint henge på veggen den, har q17 selv og det er ikke no problem.

 

"the only thing it lacks for perfection is a wall-mounting device"

Denne klippet jeg ut fra q17-testen på tom's hardware.

 

Det går an å henge en brødrister på veggen også, men her snakket vi om skjermer som var tilpasset å henge på veggen. Er du en Petter Smart, så kan du sikkert fjerne foten osv... :)

Lenke til kommentar
Hei du

Jeg vil bare si fra at q17 ikke kan henge på veggen, men fy så pen den er

Q17 kan fint henge på veggen den, har q17 selv og det er ikke no problem.

 

Det går an å henge en brødrister på veggen også, men her snakket vi om skjermer som var tilpasset å henge på veggen. Er du en Petter Smart, så kan du sikkert fjerne foten osv... 

 

Du trenger vel ikke å være særlig mye Petter Smart for å lese bruksanvisningen vel, og der står veldig enkelt forklart hvordan du henger den opp på veggen.

Som et apropos så skal du ikke fjerne foten, men foten skal henges på veggen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei du

Jeg vil bare si fra at q17 ikke kan henge på veggen, men fy så pen den er

Q17 kan fint henge på veggen den, har q17 selv og det er ikke no problem.

 

Det går an å henge en brødrister på veggen også, men her snakket vi om skjermer som var tilpasset å henge på veggen. Er du en Petter Smart, så kan du sikkert fjerne foten osv... 

 

Du trenger vel ikke å være særlig mye Petter Smart for å lese bruksanvisningen vel, og der står veldig enkelt forklart hvordan du henger den opp på veggen.

Som et apropos så skal du ikke fjerne foten, men foten skal henges på veggen. :thumbup:

Men kjære deg....da er den jo ikke vakker lenger....og det er jo liksom litt av vitsen...hehe

 

:D

Lenke til kommentar
Hei du

Jeg vil bare si fra at q17 ikke kan henge på veggen, men fy så pen den er

Q17 kan fint henge på veggen den, har q17 selv og det er ikke no problem.

 

Det går an å henge en brødrister på veggen også, men her snakket vi om skjermer som var tilpasset å henge på veggen. Er du en Petter Smart, så kan du sikkert fjerne foten osv... 

 

Du trenger vel ikke å være særlig mye Petter Smart for å lese bruksanvisningen vel, og der står veldig enkelt forklart hvordan du henger den opp på veggen.

Som et apropos så skal du ikke fjerne foten, men foten skal henges på veggen. :thumbup:

Men kjære deg....da er den jo ikke vakker lenger....og det er jo liksom litt av vitsen...hehe

 

:D

Vel, tatt i betraktning at foten brettes sammen bak skjermen hvis du henger den på veggen så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke helt ser problemet. Q17(S) er ihvertfall en helt suveren skjerm! Jeg er positivt overrasket over skjermen min, selv om jeg kun fant positive omtaler før jeg kjøpte den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...