Arodem Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Forbundet er nå åpne for å bytte ut hele styret etter ukens hendelser. Bettingselskap trekker seg som sponsor for Norges E-sportforbund Lenke til kommentar
Morten N. Slettemoen Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Kan noen opplyse meg om hva NESF har bidratt med etter gjenoppstart? Utenom å kreve inn medlemsgebyr. 7 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 De burde vedta å legge ned NESF i det ekstraordinære årsmøtet, de vil aldri klare å reparere ryktet. Useriøst og trist at disse skal holde på et navn som høres seriøst ut. 3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 NIF har tusenvis av folk som sitter på kontor og snylter på frivilligheten og medlemsgebyr. Det er vel muligens Norges mest unyttige organisasjon og en parasitt på ærlige folks arbeid. Det mangler ikke på gode intensjoner, festtaler etc. Men når det kommer til reell nytteverdi er den ekstremt lav per person som jobber i NIF. NESF har altså noe å leve opp til. Jeg tviler på at slike organisasjoner kan fungere, de har en tendens til å ese ut, uten at antall reelle arbeidsoppgaver egentlig øker. 2 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Aiven skrev (4 timer siden): NIF har tusenvis av folk som sitter på kontor og snylter på frivilligheten og medlemsgebyr. Det er vel muligens Norges mest unyttige organisasjon og en parasitt på ærlige folks arbeid. Det mangler ikke på gode intensjoner, festtaler etc. Men når det kommer til reell nytteverdi er den ekstremt lav per person som jobber i NIF. NESF har altså noe å leve opp til. Jeg tviler på at slike organisasjoner kan fungere, de har en tendens til å ese ut, uten at antall reelle arbeidsoppgaver egentlig øker. Sikkert koselig å jobbe der da i det minste.. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Finnes det noen offentlige organisasjoner som ikke eser ut og er ineffektive? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Heiti skrev (2 timer siden): Finnes det noen offentlige organisasjoner som ikke eser ut og er ineffektive? Noen av de er i det minste nødvendig/nyttig. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 "Norges esportforbund"... Jeg ler. La meg gjette, de driver med cod, fifa og lol, men ingen faktiske competitive games/esports. Har jeg rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå