experten Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg har et hercules 9600pro og jeg lurer på om det er no forskjell på driverne fra Hercules og ATI, i så fall hvem av dem er best? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har et Hercules 9700 Pro og jeg bruker Ati sine. Catalyst 3.10 Men vurderer nå snart å prøve Hercules sine. Så nå at de hadde lagt ut versjon 3.10 trudde de hadde forsatt 3.8 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg har et hercules 9600pro og jeg lurer på om det er no forskjell på driverne fra Hercules og ATI, i så fall hvem av dem er best? De er vel spesialtilpasset kortet. Selv bruker jeg ikke driverene fra Hercules, da de fra Ati har gitt bedre resultater. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 jeg har et hercules 9600pro og jeg lurer på om det er no forskjell på driverne fra Hercules og ATI, i så fall hvem av dem er best? De er vel spesialtilpasset kortet. Selv bruker jeg ikke driverene fra Hercules, da de fra Ati har gitt bedre resultater. På mitt Hercules Radeon 9800 Pro og Hercules Radeon 9200 bruker jeg konsekvent ATI sine orginale drivere. Hva som fungerer best av ATI/Hercules/Omega drivere vil jeg ikke uttale meg så mye om. Jeg er ingen spillefrik. Årsaken til at jeg bruker ATI sine drivere er vel at jeg stoler mest på de. De har alltid fungert perfekt for meg. Hercules og ATI = Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har brukt Hercules sine, og har ikke hatt noe problemer med de. Testet med 3.4 og 3.5 driverene til ati men de ga dårligere ytelse enn tilsvarende drivere til hercules. Kan jo være at ATI har kommet med drivere som passer bedre tl hercules sine kort nå, men jeg har ikke hatt tid til å teste. Kjører nå 3.10 driverne fra Hercules Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hercules har lagt ut sin versjon av Catalyst 3.10, så løp og last ned for de som vil på www.hercules.com Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Er det virkelig fordkjell på Hercules sine cat 3.10 drivere og ATI sine cat 3.10 drivere? Har et Hercules 9800pro med cat 3.10 fra ATI men det er kansje grunn til å skifte drivere alikevel da... ...eller? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Okei, så dere mener at det er forskjell på driverne. Da bler spørsmålet som følger, hvilke drivere er best av... Hercules ATI Omega Eventuelle andre 2. og 3. nivå drivere. La oss få noen seriøse svar med begrunnelse Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det er ikke godt å si hvilken driver som er best av de som er ute. Jeg har brukt ATI, DNA og Omega, men vender alltid tilbake til Omega sine da disse fungerer best for meg. Dette er noe du må finne ut av selv ved å prøve de forskjellige driverpakkene som er ute i eteren. Omega kan finnes her: www.omegacorner.com Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har bare brukt Hercules sine drivere jeg, har ikke testet ATI eller Omega. Omega er skreddersydd for spill optimalisering etc. Men om ATI vs HErcules sine drivere har forskjeller i seg har jeg ikke peil på. Bare å teste ut det og sjekke. Men Hercules fungerer stabilt og utmereket for meg så hvorfor bytte. Lenke til kommentar
runela Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 prøv guru3d.com der laster jeg ned driverne:) Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja jeg er enig. Hvorfor bytte ut driverne hvis man er fornøyd med det man har Da bruker jeg fortsatt : ATI driverne (Cat 3.10) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå