buffy88 Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 (Aner ikke hvor jeg skal plassere denne posten, men prøver her. Flytt hvis det er feil) Noen som har erfaring med gavekort fra norstat panel? Jeg har snart spart opp 600poeng som jeg da gjerne vil veksle inn i gavekort hos cdon/platekompaniet. Men hos norstat så kan man få max 200kr på et supergavekort. Som du da kan bruke til å kjøpe et gavekort fra en spesiell butikk f.eks cdon. Så mitt spørsmål er, Kan jeg bestille 3 supergavekort på 200kr stk som jeg da slår sammen til et gavekort på 600kr hos cdon? Eller må jeg da kjøpe 3 gavekort fra cdon på 200kr stk? Og kan jeg i så fall bruke 3 gavekort på en bestilling hos cdon? Har lyst på animal crossing, men det er så dyrt? så håpte jeg kunne bruke poengene mine der? Lenke til kommentar
Smeh Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Har du fått svar på dette? Lurer på det samme Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Jeg erindrer at jeg har fått vekslet inn i flere gavekort når jeg har hatt saldo til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå