Bansh Skrevet 9. mai 2020 Del Skrevet 9. mai 2020 Hei jeg har klart å knuse skjerm siden på min samsung s9. Jeg lurer på beste og billigste måte å få den reparert. Jeg bor i Drammen-Oslo området. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. mai 2020 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) Billigste er vel å bestille deler på ebay og gjøre det selv. Nest billigst, jeg vet jeg har sett sjapper i Oslo som sier de fikser mobiler billig. Typisk på Grønland og østkanten. Det er sikkert noen sånne i Drammen og? Endret 9. mai 2020 av :utakt Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. mai 2020 Del Skrevet 9. mai 2020 Merk at alt er limt på S9, du må ha varme og en del annet verktøy for å få den fra hverandre, og sammen igjen. Får du til det, kan du som det står ovenfor finne billig skjerm på eBay å bytte den selv. Ellers finnes det flere slike sjapper i Oslo, Digital Impuls, en på Romsås senter, og sikkert mange flere. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. mai 2020 Del Skrevet 9. mai 2020 Hvis det bare er glasset som er knust så kan sannsynligvis dette byttes. Selve bildeskjermen må da være hel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå