ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ta ifra hverandre alt og sett inn igjen. følg guiden pc bugger fra hardware Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 ta ifra hverandre alt og sett inn igjen. følg guiden pc bugger fra hardware Visst alle ikke har fått det med seg så fungerer pc'en helt fint nå . Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ta ifra hverandre alt og sett inn igjen. følg guiden pc bugger fra hardware Visst alle ikke har fått det med seg så fungerer pc'en helt fint nå . ok. gidder ikke lese alle inleggene skjønner du Lenke til kommentar
snole Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Må i alle fall si du var ufattelig heldig som ikke blåste PSU'en ved å ikke ha mellomstykkene under hovedkortet. Vel, litt flaks skal man ha i disse juletidene. Et lite tips til andre som tenker på å bygge en PC for første gang uten den rette knowhow, er å alliere seg med en som har peiling. Da slipper du slike uhell som kan oppstå. Det er vel veldig kjedelig å bruke noen lapper på datautstyr for så å svi det av i løpet av et millisekund eller to. Blir dyrekjøpt erfaring av slikt. Til alle: Godt Nyttår!!!!!! *ævv* (Vondt i hodet av en eller annen merkelig grunn.) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Vondt i hodet har jeg også Mulig det er pc'en siden den lager 50db med støy . Men koblet aldri pc'en riktig til før siste gangen, elrs så hadde vel alt sammen sagt *poff* .God nytt år Lenke til kommentar
airguard Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 den cpuen din kommer til å gå glovarm du har jo nesten ikke klaring mellom psu og cpu vifta. En kompis hadde samme kabinettet med en duron han også og den låste seg til stadighet under spill pga varme. han måtte klokke ned og sette volten ned for at maskina skulle funke sånn nogenlunde. skift kabinett når du har mulighet. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 den cpuen din kommer til å gå glovarm du har jo nesten ikke klaring mellom psu og cpu vifta. En kompis hadde samme kabinettet med en duron han også og den låste seg til stadighet under spill pga varme. han måtte klokke ned og sette volten ned for at maskina skulle funke sånn nogenlunde. skift kabinett når du har mulighet. Hmm mulig det blir det ja, men den ligger hvertfall på 40grader etter noen timer på max loading og idle. Men så går den bare på 1,2ghz også da Lenke til kommentar
airguard Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 40 er jo bra, da har ikke du noe problem. kompisen min hadde idle på 55c. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 40 er jo bra, da har ikke du noe problem.kompisen min hadde idle på 55c. Men min skal egentlig kjøre 1,6 ghz da, så får se hva tempen blir til slutt. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Gleder meg på dine vegne nikkor. Synd at du ikkje får til duronen. Men det kommer seg sikkert. Det er jo dette vi lærer av så stå på. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Gleder meg på dine vegne nikkor. Synd at du ikkje får til duronen. Men det kommer seg sikkert. Det er jo dette vi lærer av så stå på. Nå kjører jeg 1500mhz så det går oppover Den låser seg visst jeg setter den på 1,596ghz med clock gen. Til og med på 15,50 tok en 1 time før den startet... Jaja skal sette opp vcore litt også nå, så kanskje det hjelper Endret 1. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 haha! Morsomeste post jeg har lest på lenge! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Hmm først case moden min som er morsom nå posten min, fett btw nå funker duronen konge, kjører på 2ghz med standard V core. Får 10000 i 3dmark 2001 med et GeForce 3ti200. Endret 2. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Opps...... Kom på at jeg bygde en pc for en kompis noen måneder tilbake. Syntes det var litt pussig at hk skulle legges direkte på plata, men gjorde det likevell. Har ikke kortslutta heldigvis, men hva er en "spacer"? Fikk med noen syltynne røde skiver. Kan dette være "spacer"? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Opps...... Kom på at jeg bygde en pc for en kompis noen måneder tilbake. Syntes det var litt pussig at hk skulle legges direkte på plata, men gjorde det likevell. Har ikke kortslutta heldigvis, men hva er en "spacer"? Fikk med noen syltynne røde skiver. Kan dette være "spacer"? Spacer er det GULL skruene Da var du UTROLIG heldig. Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tja, spacere er ikke akkurat syltynne da, men det kan godt hende det er sylttynne til det kabbiset. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Eg hadde slike runde, raude skiver på som fulgte med mitt HK Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Får 10000 i 3dmark 2001 med et GeForce 3ti200. Hehe Geforce 3 ti 200 er et konge kort det! Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 de gullgreiene? er det de søylene som hk skal ligge på du mener? Dette har fulgt med alle hkene jeg har kabissene jeg har kjøpt gjennom tidene, men ikke med dette. I dette kabinettet er det noen små forhøyninger som hket skal ligge på. Er det mulig disse røde "stoff" skivene skal ligge mellom kabinettet og hk? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Får 10000 i 3dmark 2001 med et GeForce 3ti200. Hehe Geforce 3 ti 200 er et konge kort det! Ja også klokker det så sykt 210 MHz/480 MHz @250/550. Syns det er endel jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå