Minty123 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 mitt nye kabinett og bråker noe sinnsykt.. 2 små 80 mm hissige vifter i front.. og en 120 mm bake.. jeg kan ikke sove på rommet mitt vist maskinen er på lenger.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Viftestyring hadde vert kjekt ja.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 mitt nye kabinett og bråker noe sinnsykt.. 2 små 80 mm hissige vifter i front.. og en 120 mm bake.. jeg kan ikke sove på rommet mitt vist maskinen er på lenger.. Ikke jeg heller, dette er joh nesten helt sinnsykt må minst være 40db Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 fanden for en lusen dusør .. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 skal han gi en hundrings for eksempel da ? for noe ingen andre gidder å gi noe som helst for ? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 skal han gi en hundrings for eksempel da ?for noe ingen andre gidder å gi noe som helst for ? var jo egentlig ment som en spøk da... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Men dere, vet dere hva jeg skal gjøre for at windows elr bios skal gjendkjende duronen? Det står bare unknown 1,20ghz. Og jeg får heller ikke klokket den. Må jeg oppdatere bios,laste ned noe fra amd? Hva må jeg? Du vet det sikkert AMD guru ? Edit: Visst noen lurte pådet, så finner jeg ikke noe cpu ration. Men kanskje det finnes i en ny bios oppdatering..... Endret 1. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ååå.. da så AMD er ikke så lett å opdage ironi over internett.. spesielt når smilien ser så sur ut Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Duron kjører ikke med fsb på 166. Er det den "nye" Duronen skal fsb være 133. 12*133=1596~1,6Ghz edit: ut med m og inn med n Endret 1. januar 2004 av MorePower Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Durom kjører ikke med fsb på 166. Er det den "nye" Duronen skal fsb være 133.12*133=1596~1,6Ghz Oket takk går ut ifra at det er den nye. Det er den grønne versionen lagd elr årstall 99 står det på den. Skal prøve det du satt opp. Men det rare er visst jeg f eks setter den på 171 i fsb og 12 på mp så rører fortsatt ikke mhz seg =S Hvorfor ikke? Må være noe feil da... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Men det rare er visst jeg f eks setter den på 171 i fsb og 12 på mp så rører fortsatt ikke mhz seg =SHvorfor ikke? Må være noe feil da... Skjønner ikke helt hva du mener er rart. Du kan da ikke sette fsb så høyt på en Duron. Ialfall ikke helt uten videre. Vet ikke hvor høyt man har klart å klokke en slik. Hvis den starter på 1,2ghz, så er det jo 12*100. De eldre duronene kjørte med fsb på 100. Hvis den er lagd i 99, er den ikke ny. edit: kjøpte du den prosessoren nå, sammen med hk og det andre? Hva bestilte du da (hvis ja)? Endret 1. januar 2004 av MorePower Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Hva står den på som standard? Edit: Sett opp fsb 5 og 5.. Endret 1. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Hva står den på som standard? Edit: Sett opp fsb 5 og 5.. *Sparks ikke le av meg * Den står på litt forskjellig =S Jeg har formatert den 2 ganger i dag, den har litt problemer. Men nå står den på 133Fsb auto. Og Vcore og Mp på auto eller hw elr noe står det. Det er noen som har fått klokket en duron til en Xp3200 og jeg har samme stepping som han, men nok om det. Nå har jeg satt jumperen på hovedkortet til 133mhz da, det stod på 100mhz får ingen forksjell. Men skjønner ikke hvorfor ikke gjendkjenner cpu'en min =S. Kan ta noen screen shots av bios visst det ikke fungerer i morgen Det meste står på auto nå som ram timings og sånnt..... Btw:mitt Msi hk og Twinmos kortet mitt passer ikke sammen Lenke til kommentar
dandruza Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Også denne kabelen http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/...rte_kabler2.JPG Hva er den til? Den kabelen er forlengst avlegs.... ble brukt i eldre kabinetter med AT-formfaktor. Og da helst (som oftest) 2 slike kontakter ved siden av hverandre. Så snart du plugger inn kontakten i PSU'en så vil den dra noen watt og pipe litt... Etter at maskina har startet og PSU'en "gått" seg til vil mye av pipingen avta. Det er i alle fall min erfaring på disse PSU'ene. jeg la merke til at du ikke har koblet til blant annet power-on kabelen på hovedkortet (de små kablene) og mest sannsynlig ikke fått starta opp pc'en ennå. Good luck.... jeg ville bytta power ... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Også denne kabelen http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/...rte_kabler2.JPGHva er den til? Den kabelen er forlengst avlegs.... ble brukt i eldre kabinetter med AT-formfaktor. Og da helst (som oftest) 2 slike kontakter ved siden av hverandre. Så snart du plugger inn kontakten i PSU'en så vil den dra noen watt og pipe litt... Etter at maskina har startet og PSU'en "gått" seg til vil mye av pipingen avta. Det er i alle fall min erfaring på disse PSU'ene. jeg la merke til at du ikke har koblet til blant annet power-on kabelen på hovedkortet (de små kablene) og mest sannsynlig ikke fått starta opp pc'en ennå. Good luck.... jeg ville bytta power ... Pc'en fungerer igjen nå Lenke til kommentar
dandruza Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 damn....nå er jeg skjev i øya..... hehe.... jeg leste bare første sida i denne tråden...*LOL* Fint at du fant ut av tingene.... GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) HEHe,du har tusen innlegg her,så greier du og korslutte hovedkortet ved å ikke bruke spacer?*klapper i hendene*det er helt fantastisk,normalt så ler jeg ikke av folk her.Har kortsluttet et hk,da var det en spacer som stod på feil sted,det var min første pc,jeg var helt noob,og hadde ivertfall ikke 1000 innleg på hw.no. Skulle jo tru du hadde litt erfaring etter å legge inn over 1000 innleg her da,men jeg vet at det ikke trenger å være tilfelle,kansje du har postet mest i søppel eller programmer eller noe. Da jeg leste innlegget tidligere tenkte jeg at jeg skulle spør deg om du hadde sjekket spacerene,pga at jeg gjorde noe av samme feilen,men det ble aldri noe av. Fint du har funnet ut av det i vertfall,og takk for en god latter. Edit:Det var i søppel ja Endret 1. januar 2004 av guttorm Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Quote myself: 2: Kobl alt opp på nytt igjen, det er ofte det ikkje virker, men ikkje har noko logisk forklaring, skjedde med meg. Quote nikkor: Jeg satte i alle led og power switch knappene på nytt, og tok ut kortet fra kabbinetet, trykket på power. :) 30kr! Endret 1. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) HEHe,du har tusen innlegg her,så greier du og korslutte hovedkortet ved å ikke bruke spacer?*klapper i hendene*det er helt fantastisk,normalt så ler jeg ikke av folk her.Har kortsluttet et hk,da var det en spacer som stod på feil sted,det var min første pc,jeg var helt noob,og hadde ivertfall ikke 1000 innleg på hw.no. Skulle jo tru du hadde litt erfaring etter å legge inn over 1000 innleg her da,men jeg vet at det ikke trenger å være tilfelle,kansje du har postet mest i søppel eller programmer eller noe. Da jeg leste innlegget tidligere tenkte jeg at jeg skulle spør deg om du hadde sjekket spacerene,pga at jeg gjorde noe av samme feilen,men det ble aldri noe av. Fint du har funnet ut av det i vertfall,og takk for en god latter. Edit:Det var i søppel ja Duh visst du leser alle innlegene mine så ser du fort at jeg nesten aldri poster i HOVEDKORT MINNE CPU,og HELP jeg skal ha ny data, Nettopp fordi jeg ikkekan "så " mye om det. Poster mest i Skjermokort,digitalkamera,søppel,windows så da vet du det Ja det var nobb og glemme det skruene Men heldigvis hadde jeg ikke fått koblet strømmen riktig den gangen, så rakk ikke kortslutte det. Endret 1. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Quote myself:2: Kobl alt opp på nytt igjen, det er ofte det ikkje virker, men ikkje har noko logisk forklaring, skjedde med meg. Quote nikkor: Jeg satte i alle led og power switch knappene på nytt, og tok ut kortet fra kabbinetet, trykket på power. :) 30kr! Fixed Men hvor bor du osv? Kan noen fjerne denne tråden moderator, deb ødelegger nesten mitt rykte, visst jeg har noe da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå