moshpit Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg får Unrecognized attempt blocked from hele tida i loggen. Hva kan jeg gjøre for å hindre det. Lurer bare på om det er kanskje noen av grunnene til at jeg blir disconnected 2 ganger om dagen Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Snakker vi WLAN eller en router? Du bør forklare litt nærmere. Hvilke port? Får vi se logg? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Etter å ha sett loggen, ser det ut som om det er en person som portscannet deg. Skjer dette flere dager? Og vet du om den adressen, 216.170.***.*** er din? Hvilke IP, de to første tallene, har du? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Ip`en min er 217.118.**.** Dette skjer hver dag... Jeg har åpna en del porter tror jeg.. Kanskje jeg skal stenge de..? Har hatt den samme ip`en de sist 14 dg Endret 31. desember 2003 av moshpit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå