goggen240 Skrevet 9. mai 2020 Del Skrevet 9. mai 2020 Jeg kjøpte ny TV i fjor som jeg bruker de innebygde høyttalerne på, og jeg har hatt vane å ikke skru for høyt opp fordi noen lyder blir forvrengt. Jeg har regnet med at det bare er sånn. Nå har jeg tilfeldigvis funnet ut av at den ulyden bare kommer fra venstre høyttaler, den høyre gjør det ikke. Så da skal det vel sikkert ikke være sånn? Jeg merka det innmari godt på sluttmusikken til Tales from the Loop, så da gravde jeg litt mer i det. Også merka jeg det godt i en luftvernsirene i filmen The Time Machine (1960), så jeg tok opp ulyden med kamera (OBS: Luftvernsirene): https://www.youtube.com/watch?v=GaqWPP4MsGo Etter en kjapp dialog med NetOnNet der jeg kjøpte den så ville de at jeg skulle sende den inn, men på mer eller mindre eget ansvar; så hvis "det bare skal være sånn" så må jeg jo betale for porto begge veier pluss at jeg ikke har TV en god stund. Så helst vil jeg fikse det selv hvis det går. Men jo, de av dere som er mye flinkere på lyd enn meg; skal det være sånn? Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 9. mai 2020 Del Skrevet 9. mai 2020 Kontakt Philips direkte er mitt råd. De var greie å ha med å gjøre når jeg fikk trøbbel med min identiske Tv. De fikser hjemmeservice også hvis du ikke bort altfor langt bort fra sivilisasjonen. Min fikk innbrenning og ble kredittert. Lenke til kommentar
goggen240 Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 Nå bor jo jeg ganske langt borte fra sivilisasjonen da, men jeg skal prøve ihvertfall. Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 For alle TVer over ca 40" er det som regel hjemmeservice. Kontakt importøren direkte, ev det selskapet som de har satt ut servicen til. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Siden phillips ble kjøpt opp av kinesere er det gått til heden med hele tv divisjonen. Var bra i sin tid nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå