Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Brev med feil postnr/sted, riktig resten?

Anbefalte innlegg

Hei. Bor i en alle-kjenner-alle bygd, hvor jeg pleier å bestille pakker til nabokommunen med dems poststed og postnummer fordi jeg jobber der og bli laaang omvei å kjøre til postkontoret i min bosted kommune. Da blir pakken liggendes på postkontoret der. Dette har fungert knirkefritt lenge. Så jeg legger inn riktig fult navn og riktig gatenavn (ingen andre gater i norge som har samme navn som min «bosted gate») 

men så har det seg slik at noe jeg bestilte trodde jeg kom som pakke, men ble visst sendt i konvolutt og da havner det jo i min postkasse. Hvor firkanta er systemet eller ser folk der «oi dette er feil, la oss søke opp navn og matche egt adresse»? 

Har skrevet feil postnummer og poststed før og da kom brevet likevel, bare med en gul lapp «be avsender skrive riktig adresse», men dette er ett par år siden. 

er en del verdi i det brevet så hadde vert veldig fint å fått riktig, hehe. Noen her som vet? Takker for henvendelser...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^That

Skal noe ligge på postkontoret til du henter det, bruker du ikke din gateadresse, men "poste restante", samt riktig postnummer, så ligger pakker, brev eller hva det måtte være, på postkontoret til du henter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...