LMH1 Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Hva mener dere når man opplever slik hadde 350 kb ledig plass fjernet noen apper og laster ned oppdateringer, av en del spill, etter jeg slo av mobilen får jeg slik, selv mistenker jeg det er noe feil på minne, godt mulig det er mulig å tilbakestille til fabrikkinstillinger men risiker nok samme problemet igjen. For vet linux generielt har problemer med lite lagringsplass det kan resultere i dårlig ytelse eller problemet i oppstart. Så kan det være en bug i android 8.1 at ved overskrivering ved tom plass? eller må det være minne eller hovedkortet som er problemet? Har android filkontroll slik som linux\windows ved defekte minneceller kan de deaktiveres slik man får mindre lagringsplass eller skjer ikke det før man formatter og tilbakestiller? har lite tro på ulefone vil være til mye hjelp de flyttet fra polen til hungaria har ventet over 1 år på den andre mobilen snart til sommeren på reprasjon så mistenker de gjør lite med saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå