BIG1 Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Noen som har fått IPv6 til å fungere med Get? Har fjernet hjemmesentralen (deres hjemmesentralen tillater ikke at man forandrer DNS). Prøver å få min Asus router til å fungere med IPv6, men hvilken protokoll skal jeg velge og hvilken info skal jeg taste inn? Har vært i kontakt med 4 forskjellige på support og de aner ikke. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Så vidt jeg har fått med meg, er det bare en liten prosentandel av Gets kunder som har mulighet for IPv6. Lenke til kommentar
sk0yern Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 IPv6 fungerte for meg med Get for 5 år siden. Så vidt jeg forstod da, så var begrensningen at kun de med coax kunne få, ikke de med fiber. Hva slags modem/hjemmesentral har du? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 8. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2020 Den som fulgte med var en Inteno trådløs router. Men siden de har fjernet muligheten til å forandre DNS har jeg erstattet den med en trådløs router fra Asus. Det er fiber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå