Arodem Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 En ny video viser spillet på Xbox Series X. Se bittelitt av Assassin's Creed Valhalla i aksjon Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Denne viser jo bare en pre-made trailer, og ikke faktisk gameplay? 9 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Jeg så kun cutscenes, og ikke noe gameplay? 2 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Skuffende at de ikke viste mer, i og med at de omtalte det som gameplay.. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Å si gameplay er vel litt overdrevet, men det ser ut til å være in-engine, altså at det viser hvordan spillet vil se ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 In-engine ja. Ville jo selvsagt sett ekte gameplay her og ikke noe pyntet in-engine sekvenser. Skufffende greier. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 vakke mye å skryte av. hehe 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Mister positiv strikes again . Er vel for opptatt med Fallout 76 tenker jeg :/ Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Det var ganske komisk med den overhyped apekatten på streamen som etter trailern presterte å si: "Did i just see new assassins creed GAMEPLAY for the first time?" Nei, du så in-engine cutscenes. Jeg liker AC, men den konferansen der kan de legge litt mer.... innsats i. 1 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Enig her var det sedvanlige ubisoft-triks på lur. Ikke en gameplay-trailer overhodet.. Kommer aldri til å stole på ubi sine trailere igjen etter R6 og The division sine skandaløse "gameplay" trailere. Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Clickbait artikkel fra gamer her altså.. unødvendig.. Det var vell ikke noe actual gameplay her. Hadde vært langt bedre å si det var en ny trailer for spillet. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 8. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2020 Hva er det som er clickbait med "se hvordan spillet skal se ut"? Det er jo akkurat det dette er – en demonstrasjon av hvordan det ser ut i spillmotoren. Vi har ingen steder skrevet at dette er en "gameplay trailer". Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Arodem skrev (8 minutter siden): Hva er det som er clickbait med "se hvordan spillet skal se ut"? Det er jo akkurat det dette er – en demonstrasjon av hvordan det ser ut i spillmotoren. Vi har ingen steder skrevet at dette er en "gameplay trailer". Sikter nok til videoen dere linker til øverst i artikkelen .... Der er ordet GAMEPLAY ganske så tydelig, er du ikke enig? Men det er også riktig at dere skriver i andre avsnitt at den ikke viser så mye av hvordan det blir å spille spillet. Men kombinerer du bildet som møter deg med eventuelt flere varianter av artikkeloverskriften (som noen ganger forekommer), så kan det kanskje være dette det siktes til når man "roper" clickbait? Men ut i fra den overskriften jeg får opp når jeg går inn på gamer.no så vil jeg ikke akkurat si at artikkelen er clickbait. Ikke ut i fra min tolkning av begrepet. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 vil nå si at han xbox fyren og evt ubisoft står for "clickbaiten" 1 Lenke til kommentar
Fuzzen Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Men er det egentlig clickbait når du måtte "click"-e deg inn på saken før du så "bait"-et? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Det er vel på en måte gameplay, bare at kamera ikke er i tredjeperson? Om du bruker cinematic kameraet i GTA så spiller du vel fortsatt spillet? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Men dette er ikke cinematic kamera, det er cutscenes som er laget. Sikkert tilsvarende cutscenes som man får in-game, men allikevel langt fra faktisk gameplay. Tenk mer på det som når man spiller story mode i GTA, og man har en cutscene midt i en bilscene der alt eksploderer samtidig som man ser et spektakulært hopp bli gjennomført. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 NoTrace skrev (17 minutter siden): Men dette er ikke cinematic kamera, det er cutscenes som er laget. Sikkert tilsvarende cutscenes som man får in-game, men allikevel langt fra faktisk gameplay. Tenk mer på det som når man spiller story mode i GTA, og man har en cutscene midt i en bilscene der alt eksploderer samtidig som man ser et spektakulært hopp bli gjennomført. Deler av traileren ser ut som in-engine cutscenes, men det meste av den ser ut som gameplay med cinematic kamera. Når man ser landskapet, skipet, slåsskampen, inni huset, karakteren med en fakkel... Når han sitter ved bordet, og når man ser ham stå foran byen som brenner med mye røyk så ser det ut som cutscenes. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 For min del så alt ut som in-engine cutscenes. 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Må si meg enig med @afterall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå