AndersT2 Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 En kompis trenger litt kjølepasta, og jeg har ikke mye igjen av Noctuaen min. Men ser jeg har en full 4g MX4. Noen som vet hvor lang levetid de har i tuben? Har brukt den 1 gang, og tror det er 6-8år siden. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Så lenge den har ok konsistens, og ikke har størknet, er det ikke noe problem å bruke. Kan hende det ytterste i tuppen har størknet og må fjernes, men så lenge det ikke har vært tilgang på luft bør det være greit. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 har en cooler master tube som jeg har sikkert ikke brukt på 5år liggende og.. mulig den er ok Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 (endret) På jobb bruker vi pasta som har ligget siden tidlig 90 tallet. Riktignok ikke på datamaskiner men på alt annet av elektronikk. Ser ut til å fungere like fint enda. Har dog skilt seg litt så må røres. Du merker fort om temperaturen blir for høy på prosessoren. Endret 29. mai 2020 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå