BarneyStinson Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Rust og bobler på alle dører og en hjulbue... Noen vits i å betale nærmere 20 000kr i lakking på en vw touran 2008 som har gått 260 000km? Hvor lenge kan jeg forvente at den nye lakken henger? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Kommer an på mengden rust. Om det ikke er så gale, og rusten er lett å få tak i og eliminere kan det vare ut bilens levetid. Men om rusten har trengt inn på steder der man ikke kommer til, vil den nok sakte men sikkert krype frem igjen. Hvor lang tid det tar, avhenger av grunnarbeidet, kvalitet på lakk, etc. Men om det gjøres profesjonelt bør du vel i hvertfall kunne forvente to til fire år tipper jeg før den kommer tilbake. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Begynner man å rote med rusta så dukker det alltid opp mer. Sjelden det er lønnsomt å betale full pris for rustarbeid. Du får ihvertfall ikke igjen de pengene ved et salg av bilen. 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 La det ruste. Bilen er gått 260 000km Har selv en 09 caddy. Gått 150 000km. Har vært flink med polering, voksing og hyppig vask i mitt opphold. Har selv rust flere steder. Har prøvd å pusse det bort flere ganger å klinke på med litt lakkstift. Sikkert mange som ler nå. Kommer krypene fort tilbake. Plager meg overhodet ikke. Ikke etter jeg ser så mye som det saltes. Understellet er det som skal vedlikeholdes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå