Gå til innhold

burde jeg ta mere for det her?

Anbefalte innlegg

Skal selge diverse pc deler som bare ligger å støver etter at jeg oppgraderte, delen er som følger;

* MSI KT4 Ultra (greit HK med raid osv, men litt gammelt med tanke på hva som er nå til dags)

* AMD XP1800+ Thoroughbred (Uclokka aldri vært over 45 grader, men begynner å henge litt etter i forhold til fremtiden)

* Silent Viking CPU vifte (trofast kjøler, dog litt tung, men har holdt systemet kjølig, og bråker kun 19db)

* 2x512 TwinMOS CL2 PC2700 DDR (henger litt etter de her og med tanke på dagens ram, men det duger da fint til den CPU'en der)

Skal selge det til en jeg kjenner, men ikke en veldig god venn, mere et bekjentskap, han tilbød meg 2000 med en gang, men sa han var villig til å gå litt opp, burde jeg slå til der, eller ligger det mere verdi i det her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes prisen er grei den, bør ikke ta mye mer, så kan dere være fornøyd begge to.

Ja, jeg er igrunn fornøyd jeg, det kosta meg ca 5000 til sammen for alt da det var helt nytt og det råeste man fikk tak i akkurat da, så det å få tilbake 2/5 av prisen med tanke på at det er brukt (pent brukt :D ) og ganske utdatert på noen måter er ikke så værst.

Lenke til kommentar

Er det dette Står ikke noe pris, men men.

AMD XP1800+ Thoroughbred = I og med at 1900+ koster 470 kr ny nå til dags ville jeg anslått ca 350-400 kr for den.

Silent Viking CPU vifte = Har ikke peiling

2x512 TwinMOS CL2 PC2700 DDR = Koster vel ca 1100-1200 nå til dags, ca 8-900 kroner for den.

2000 er en veldig fin pris :yes:

Lenke til kommentar
Hvorfor bygger du ikke bare en maskin til deg selv med delene? Det er veldig kjekt med en eksperimentmaskin eller en server eller noe annet? Du har jo så mange deler og fungerer de fint er du ikke langt unna en maskin ekstra?!?

Generelt fordi jeg allerede har 2 stk test maskiner hjemme, en til server og en som jeg bruker til Linux. Grunnen til at jeg skulle selge er fordi nevnte "venn" tilbød meg 2000 for deler som jeg mest sannsynligvis bare hadde latt ligge allikevel.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...