AfterGlow Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Activision har hatt et godt kvartal. Call of Duty: Modern Warfare og Warzone har blitt kjempesuksesser for Activion Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Utrolig underholdende BR modus, og MP er med på å bryte hvis man blir litt lei eller vil grinde lvl på våpen. Lenge siden jeg har hatt det så gøy med kompiser i et spill, selv om annenhver kamp kommer med packet loss og lagg. 2 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Helt enig. Kjempe artig spill tross alle problemer. Her vil jeg legge til ingame voice problemer ved crossplay. Om noen har en fiks tas det gledelig i mot. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Koser meg med spillet, men er ikke fornøyd med prestisje-systemet. Savner den gamle modellen med nye ikoner for hver gang du når toppen av levelstigen og begynner på nytt. Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 23 hours ago, Peteguy said: Helt enig. Kjempe artig spill tross alle problemer. Her vil jeg legge til ingame voice problemer ved crossplay. Om noen har en fiks tas det gledelig i mot. Ja er litt trøblete det også. Viktig å passe på at ingen er i party på Xbox chat samtidig som man skal kommunisere med in game voice. Dette gjelde PC spillere på Xbox app også. Vet ikke om det er det samme på PS. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Etter lockdown rundt i Europa ble alle kids proffe, så multiplayer som jeg spiller er ekstremt vanskelig for casualplayers. Men personlig har jeg ikke hatt det så gøy med COD siden COD 4. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) On 5/6/2020 at 2:50 PM, Peteguy said: Helt enig. Kjempe artig spill tross alle problemer. Her vil jeg legge til ingame voice problemer ved crossplay. Om noen har en fiks tas det gledelig i mot. Crossplay voice mellom PC/PS4 skal være fikset. Har fungert fint her siden i går. ? Endret 7. mai 2020 av NoTrace Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Hva er fordelen med å kjøpe Modern Warfare fremfor å ikke gjøre det (sett kun i Warzone perspektiv)? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 JFM skrev (9 timer siden): Hva er fordelen med å kjøpe Modern Warfare fremfor å ikke gjøre det (sett kun i Warzone perspektiv)? Hvis du kun er interessert i Warzone, så er det bare å gå får gratisversjonen. Kjøp av Modern Warfare gir deg tilgang til en- og flerspiller del og co-op modusen i tillegg. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Multiplayer gir deg også mulighet til å levle våpen mye raskere. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 NoTrace skrev (1 time siden): Multiplayer gir deg også mulighet til å levle våpen mye raskere. Var noe sånt jeg så for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå