Dollarglis Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Heisann. Noen som har sx1 her som vet hvordan man velger MMC kortet som hovedminne og ikke telefonens minne. Står ikke i instruksbok, skikkelig irriterende. Det som er kjipt er at jeg ikke får lastet inn store filer så lenge den tar i mot med telefonminnet. Takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 på 6600 er det hvertfall at man må velge mmc som meldings lagring. det er kanskje det samme på sx1 siden de har samme os og ui. Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 skal prøve det. takk Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Klarer faktisk ikke finne ut hvor jeg skal stille inn dette. Har lett overalt, noen som vet dette.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dere kan jo lese sjøl hva molna har å si om akkurat dette: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=29629 Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg klarer bare å bruke infrarød, og ikke DS så det er jo kjipt for meg. Har du noen tips euology. Vet forresten du om steder hvor jeg kan laste ned på programm for å gjøre kameraet bedre. Takk for svar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Tror ikke kameraet blir bedre ved hjelp av programmer. Det har nok noe med softwaren til telefonen. Er vel ikke så veldig lenge til du kan oppgradere den sjøl. Kanskje det blir bedre da. Og jeg tror ikke du kan velge minnekortet som lagringssted. Var en her som nevnte at han hadde et program som brukte til å overføre meldinger fra telefonen til minnekortet. Det var til P800 da. Men kanskje det finnes til SX1 også? Men det er ganske dårlig at man ikke kan velge minnekortet som lagringsted på SX1. Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Det går fint å legge meldinger over til minnekortet etter at du har lastet de inn på telefonminnet først, men men......... Gleder meg til software kommer, kommer den ikke innen 1 mnd, selger jeg telefonen og kjøper meg sendo x ( sikle, sikle ) Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har samme problemet, litt irr egentlig. Må jo bruke datasuite da, for å legge de på minnekortet. Tror ikke sendox kommer om en måned da men. Tror nok det tar flere måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå