Redaksjonen. Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Den lojale vingmann: Boeing forbereder jomfruferd med den nye dronen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 På tide å oppdatere profilbilde? ? Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) Rudde skrev (13 timer siden): På tide å oppdatere profilbilde? ? Mer økonomisk (og risikofri, med geiming-heimekontor) krigføring er vel alle for. Men man må ikke gjøre som helsevesenet, telenord (Telegrafverket) og equinord (Statoil), å outsorce styringen av dette til India. Vi må lære av historien....., vise at vi også har ledelse med evner (kompetanse) Endret 6. mai 2020 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Den tabben, å la norsk ledelse vise frem sine evner, har vi da gjort mange ganger før. Ingen grunn til å gjenta den. 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) BippeStankelbein skrev (36 minutter siden): Den tabben, å la norsk ledelse vise frem sine evner, har vi da gjort mange ganger før. Ingen grunn til å gjenta den. Tja, Tyskland hadde 2,6 ganger så mange akuttplasser som norge pr hode. Om vi seier ekstra nedstenging koster 200 mrd fordi vi ikke har 800 ekstra plasser og utstyr (slik tyskerten har), blir det 250 mill pr manglende plass. Men det er jo bare teori, en leik med tall. Eg har en lakk (filter) maske, men har ikke brukt den da faren er liten for meg Endret 6. mai 2020 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Halvor Sølvberg- the MOV skrev (7 timer siden): Mer økonomisk (og risikofri, med geiming-heimekontor) krigføring er vel alle for. Men man må ikke gjøre som helsevesenet, telenord (Telegrafverket) og equinord (Statoil), å outsorce styringen av dette til India. Vi må lære av historien....., vise at vi også har ledelse med evner (kompetanse) Jeg syns egentlig de bare er astenisk fine å se på. Som en sportsbil, så syns jeg de er flotte. 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) Rudde skrev (7 timer siden): Jeg syns egentlig de bare er astenisk fine å se på. Som en sportsbil, så syns jeg de er flotte. Absolutt, ingen Tesla eller Toyota. Bare litt flere G, som et misil Endret 7. mai 2020 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 BippeStankelbein skrev (9 timer siden): Den tabben, å la norsk ledelse vise frem sine evner, har vi da gjort mange ganger før. Ingen grunn til å gjenta den. Det var jo litt synd at dei solgte F15 (eller F5, husker ikke helt) treningsflyene for 200 000,- pr stk Men har han ikke ei hytte i US, knekten som solgte dei (slik som håkonsen som er på Havai), og lekker´t er nu det. Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 6 hours ago, Halvor Sølvberg- the MOV said: Det var jo litt synd at dei solgte F15 (eller F5, husker ikke helt) treningsflyene for 200 000,- pr stk Men har han ikke ei hytte i US, knekten som solgte dei (slik som håkonsen som er på Havai), og lekker´t er nu det. Gjett om jeg helller hadde kjøpt billigere bruktbil + en brukt F5, istedenfor en splitter ny husmortraktor a.la Cayenne, Model X eller lignende 1 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Fint fly. Spennende å se utviklingen som pågår. Jeg lurer på hva slags hemmelige fly som opererer som vi ikke får vite om før om lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå