Gå til innhold

SNIKTITT: Valorant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker mye bedre arcade-ish FPS med varierte, urealistiske våpen, og har heller ikke tålmodighet til et spill basert på eliminering. Kan bli aktuelt hvis det blir type OW/DoD respawn eller deathmatch modes tilgjengelig. Ser for meg at dette er noe som skal prøve å bli en CS-killer, og kanskje de lykkes, men det er ikke spes interessant for meg.

Lenke til kommentar

De eneste som kan ta livet av CS er Valve selv. Ingen "CS killer" har klart å gjøre det på 20 år.

Valorant kommer til å få stor suksess og jeg tipper det vil leve side om side med CSGO slik som LoL og DoTA2 gjør. Og bra er det, er det noe vi trenger i FPS sjangeren så er det konkurranse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Håper dette spillet blir gøy med gode servere. Har aldri klart å spille noe annet FPS enn csgo, så kanskje denne gangen. Eg liker hvertfall den grafiske stilen veldig godt. Verste eg vet er ultra realistisk grafikk, det blir bare rot i mine øyne.

Lenke til kommentar

Denne kunne ikke vært mer passende etter min mening, både med hensyn til spørsmålet rundt om Valorant er en "cs go killer" og med tanke på hva jeg syntes om hele greia selv. 

Endret av ILHB
Lenke til kommentar

Tviler på at Valorant blir større enn CS:GO i lengden, ja det er fresht og nytt nå, men cs har bygd en fanskare gjennom 20år. Valorant får ikke til anti-cheat heller, når man spiller i immortal rank kryr det av cheaters! #sad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...