Lyncs Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Er det mulig å finne feilen hos en eller annen mobilbutikk og få reparert dette uten at det koster mer enn en ny telefon? Hvor bør jeg evt. henvende meg? Jeg har en LG g4 telefon som bare viser 0.7V innspenning fra laderen til batteripunktene inne i telefonen, så jeg antar at det er et eller annet med forbindelsen der som er ødelagt. Batteriet viser forøvrig 3.8V på de samme punktene. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Hadde ikke G4 fra LG en kjent feil på hovedkortet? Mener det ble reparert på garantien. Er den gammel? Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 Den er vel 4 - 5 år gammel. Jeg demonterte nettopp hele telefonen ved å løsne skruer og forbindelser, tok ut deksler og hovedkort og monterte alt sammen igjen, og da fungerte den igjen, så det kan muligens ha vert en dårlig forbindelse eller oksidering på et av koblingspunktene inne i telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå