MyLittlePony Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Jeg driver å bygger noen blomsterkasser og tenker i den forbindelse å bruke svetteslanger for å vanne plantene. Tanken er å lage en slangetilkobling på bunnen av kassen slik at man enkelt kan koble på og av hageslangen ved behov. Er det noen som vet hva jeg trenger for å oppnå dette? Alt jeg finner er koblinger for å skjøte en eller flere slanger og utstyr, men jeg finner ingen ting som kan monteres på/i et hull slik at jeg får en standard slangekobling selve blomsterkassen. Hvis dette ga noe mening.. Jeg ser vel for meg noe alá dette: https://www.clasohlson.com/no/Skjøtekobling-1-2"/p/31-5963 men som kan festes fast der jeg ønsker den. Planken er 28mm tykk (vanlig terassebord). Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 En slik gennomføring som brukes i båt kanskje? Deretter en slangetilkobling med 3/4" gjenger som denne? Var jo en ganske heftig pris dog. Kan jo hende at det finnes billigere andre steder. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Jeg har laget noe tilsvarende vanningsanlegg (bare i større skala) på hytten og brukte en kobling som @trn100 lenker til ut fra vanntanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå