Gullars Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Klarte ikkje heilt å finna eit passande namn på emnet, men her skal eg beskriva problemet nærare: Eg prøver å få trådlaust breiband frå Vikom. Det fungerer slik at eg har ein USB-boks som er kopla til ei antenne. Eg får ikkje nokon feilmeldingar når eg installerer driverane og programvara, men signalkvaliteten er 0%. USB-boksen er i orden, ettersom eg har testa han hjå naboen og fått 80% (krav: 40%). På support meinte dei at eg uansett burde få 10-15% pga støy på linja. Difor har me konkludert med at det må vera maskina mi det er noko gale med. Eg har flasha biosen til nyaste versjon, og installert dei nyaste driverane til hovudkortet ved hjelp av MSI LiveUpdate. Likevel fungerer det fortsatt ikkje. Er det nokon som har forslag til kva eg kan gjera? Specs i signaturen Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har hatt bredbånd via antenne. Her måtte vi resette antenne og boks dersom nettet ikke fungerte. Prøv det. Men, har du vært på nett tidligere med dette utstyret? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Er det montører som har montert utstyret? Dersom JA så måtte de jo ha testet om de har signal..... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har hatt bredbånd via antenne. Her måtte vi resette antenne og boks dersom nettet ikke fungerte. Prøv det. Men, har du vært på nett tidligere med dette utstyret? Resetta antenna og boksen? Er ingen bryterar eller noko. Har kopla ut straumen fleire gonger. Har aldri fått det til å fungera her, men har som sagt fått det til hos naboen, så eg er sikker på at utstyret fungerer. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Er det montører som har montert utstyret? Dersom JA så måtte de jo ha testet om de har signal..... Eg har installert det sjølv. Er ein ganske enkel prossess eigentleg. Eg gjorde det hos onkelen min, og der fungerer alt fint (denne velkjente naboen...) Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har du fri sikt til sender antenna, det er et krav.... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 På denne USB boksen, finnes det noen lys som indikerer at du har kontakt med senderantenna? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Det er ingenting på boksen som fortel meg om det er kontakt med antenna, men som sagt har eg testa det hos naboen (lik sikt), og han får 80% Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja jeg hører du sier det, men det er ikke en selvfølge at det virker hjem til deg selv om det virker til naboen. Du svarte meg ikke på om du har fri sikt til sender antenna. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Nei, eg har ikkje fri sikt, men akkurat like god sikt som naboen. Vikom har forresten vore her og målt med utstyret sitt, og forholda skal ikkje vera eit problem. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Okei, da kan det være PC relatert. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 ja, sannsynlegvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå