Rubex Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei Jeg har et problem med Call of Duty. Når jeg spiller spillet får jeg plutselig opp denne meldingen: Insufficient free disk space. Pease free at least 5mb for free space on game drive. Saken er den at jeg har over 40GB ledig på harddisken. Noen som vet hva som er galt?? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Unnskyld at jeg spør, men har du kjøpt spillet? Dette skal vist være en ganske vanlig feil på den h4x0r versjonen som er ute. Spillet tror da at cd-rom spilleren din er harddisken.... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Ja jeg har kjøpt spillet. Hva er h4x0r versjonen for noe?? Kan det vere dette som er problemet?? En kompis av meg har den "ulovlige" versjonen av spillet, men har får ikke opp noe error melding Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Med h4x0r mener jeg piratkopiert Har fått opp lignende feilmeldinger med andre spill. Kan være mange årsaker til det. Bruk veiledningen under til å lage en tekstfil som du kan poste tilbake hit. Dette for å kunne gi oss litt mer informasjon om makinen din og forhåpentligvis klare å løse problemet. 1. Klikk på START menyen, velg KJØR og skriv inn MSINFO32. Trykk deretter OK. 2) Du skal da få opp et nytt vindu på skjemen. Trykk på FIL og velg EKSPORTER 3)Lagre tekstfilen et sted på disken. 4)Åpne den og kopier innholdet. Lim det inn på en ny post i forumet på gamer.no (bruk samme tråd) Endret 31. desember 2003 av Zlash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå