Minty123 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 fått meg ny pc.. med integrert lydkort i EPoX hovedkortet mitt.. men, der er null bass.. selv med kraftige koss headsett. er der et sted der du kan slå av bass helt ? fant ingenting ivertfall.. har en mistanke om at der er en slags volumkontroll for bass som er stilt på null.. null bass er her ivertfall Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 har prøvd å reinstalert drivere.. uten hell.. kan det være lydkortet som er fucket ? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 dersom det er et nforce2 hk, kan du dobbeltklikke på nforce ikonet nede på startmenyen.. da vil det komme opp en kontoller for lydkortet.. her kan du stille på frekvensene Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 har et Epox 8HDA hovedkort.. Lenke til kommentar
Einamiga Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Gå til kontrollpanel Sounds and Audio Devices->Advanced ->Options velg Advanced Control..........nå dukker det opp en knapp Advanced klikk den. Har soundblaster Audigy. Husk ikke still den lengre en midten...blir dårlig lyd da Endret 31. desember 2003 av Einamiga Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 problemet er vel at du har 5.1 lyd på kortet. Det betyr at bassen blir mixet til .1-kanalen. Det finnes sikkert en innstilling i driverne/kontrollpanelet for å få stereolyd... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 har stilt på Stereohodetelefoner.. kan du forklare litt nærmere einamiga ? ikke stil hva lenger en mitten? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 funker helt fint med 4.1 annlegget mitt.. headsettet er ikke ødelagt heller.. noen som har en anelse om hva det kan være ? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 fant feilen.. måtte aktivere noe bass greier laaangt inne i lydkortprogrammet.. forstår enda ikke hvorfor de deaktiverte all bass når jeg plugget i et headsett.. programmet skjønte at det var et headsett.. men ville ikke gi meg noe bass alikevell Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 For folk som deg! ROFFEL! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Prøv deg frem, og ha alltid i tankene. Manualer er for pyser Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Velger å legge endel av skylden på Microsoft i dette tilfellet. Microsoft legger stadig vekk til funksjoner i Windows som skal gjøre ting for brukeren, og således lære folk opp til ikke å lese manualen, da det ikke skal være nødvendig. Alt skal liksom være så "intuitivt". Når brukerne således blir oppfordret til å forvente at ting skal fungere uten at de veit det spøtt om hvordan det hele henger sammen, så er det ikke rart at enkelte kan få problemer når de støter på et problem som ikke lar seg løse fra hovedmenyen. Sier ikke at brukere generelt er dumme, bare at Microsoft ønsker/forventer at de skal være det, og går inn for å lære dem opp til å bli det. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 der sto bare bullshitt i manualen.. å personlig hadde jeg ikke forventet at lydkortet mitt deaktiverte bassen hver gang jeg plugget i headsettet.. hvilket det faktisk gjør. og det sto ingenting nyttig i manualen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå