Blod Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Neon belys bruskjøler, med innebygd kaffe varmer... men da blir jo brusen varm da? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 noe sånn vagina-greie man kan koble til PCen og laste over et program over hva den skal gjøre elns. og så ha en slags video som går synkront med vaginaen okey, skjønte bare ikke hva du mente når du skrev "et". min feil, henger meg litt på sånne ting. og, nei, tror ikke jeg lager noe sånt noe. for det første, så er det egentlig helt jævlig trist med slike ting, og for det andre tror jeg det hadde gjort noe hellsikes vondt om det skjedde en feil, feks at en skrue løsnet elns Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hehe, kan tenke meg skruet som løsner og en motor som går som pokker! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ikke lenge til du kan steke juleribba med USB nå.. Det kunne jo vært no.. Så kunne du kjørt PCmark eller no for å se når den var ferdig? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 USB gir ikke nok strøm til å steke en ribbe. Koble den på en molex isåfall Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Neon belys bruskjøler, med innebygd kaffe varmer... men da blir jo brusen varm da? Man bytter mellom å varme kaffen eller å kjøle brusen ikkesant Endret 31. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Noen som vet max ampere på usb? ocshoot hadde en "artikkel" med diverse usb-produkter. Kaffevarmer, dildo osv. Men finner ikke link. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 lol Ikke lenge før man kan koble dildoen til USB porten heller... Vel, du er litt sent ute, for det finnes! jepp.. det vaerste er at jeg har sett etter steder man kan kjoepe den.. slike ting er artige og ha Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 lol Ikke lenge før man kan koble dildoen til USB porten heller... Vel, du er litt sent ute, for det finnes! jepp.. det vaerste er at jeg har sett etter steder man kan kjoepe den.. slike ting er artige og ha Det er ingenting som overasker meg når det gjelder deg lenger... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 LoL? leste litt mer.. 40 grader celsius!! -Er jo ikke mer enn halveis pisslunka.. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Annet dumt pc tilbehør må være neon lys (også kaldt "kald katode") Neonlys og kald katode er ikke det samme... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Annet dumt pc tilbehør må være neon lys (også kaldt "kald katode") Neonlys og kald katode er ikke det samme... jeg vet da, men mange forbinder neon lys til pc bruk med kald katode. Neonlys er det brukt Neon gass, og de er mye varmere enn en kald katode blandt annet... Kald katode lyser bedre og (syns jeg) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ja, neonlys er også mye dyrere og synes og at kald katode ikke tåler like mye, men synes den lyser bedre en neonlys.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå