Mercedes Benz GLC 350e Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Jeg har en rosa eske med stor dildo som jeg kjøpte feil, nå er det slik at jeg synes det er litt flaut å kaste den i søpla på papir og selve dildoen gud veit hvor. Jeg kan brenne glanset eske i en peis som ikke er godkjent, jeg kan kaste både esken og dildoen i restavfall og kildesortere feil med vilje, jeg kan bruke penger på makuleringsmaskin og prøve å få den tjukke esken i tusen biter slik at ingen ser hva jeg har kastet i søpla eller i verste fall selge maskinen med engang fordi esken ikke fikk plass, jeg kan pakke den i gavepapir og gi den til en tiggerdame, men ende opp med å få hele gjengen på døra hvis de forfølger meg hjem, jeg kan teipe rundt hele esken så ingen ser hva jeg har kastet eller bør jeg drite i om naboer og de jeg bor med ser at jeg tar ut en dildo fra en rosa eske og kaster i søpla? Dildoen er forresten 9" inch hva det enn er på norsk størrelse. Så noen forslag, hvor kaster dere Sexleketøy? 1 Lenke til kommentar
superfastjellyfish Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Dildoer i plast eller gummi gjenvinnes ikke og skal sorteres som restavfall. Batteridrevne dildoer skal ikke i restavfallet, men sorteres som småelektrisk avfall. En batteridreven dildo kan leveres til en forhandler som selger tilsvarende produkter eller til en gjenvinningsstasjon. Ja, det er litt flaut, men legg den i en plastpose så går dette som en lek. Kilde: https://sortere.no/privat/produkttype/80/Dildo 1 Lenke til kommentar
Mercedes Benz GLC 350e Skrevet 3. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2020 Dildoen er barnemat, men det er esken jeg sliter med fordi kan ikke kaste papir i poser i søppeldunken ifølge renovatøren. Bør jeg brenne den, kjøpe makuleringsmaskin for så å selge den med engang, pakke tomme esken i gavepapir og gi den bort til en tigger? Eller kanskje helle kokende vann til den smuldrer opp også sile den og kaste i restavfall Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Putt esken i en papp-pose, eller i en annen eske. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 (endret) Sett’n ut på trappa og vent på a Marta. Ærlig talt , bare legg esken inn i en papirpose og dildoen i en igjenknyttet blå (kildererur) pose for plast , gjerne dobbelt. Går de du kjenner å undersøker søpla til hverandre er de ikke noe å samle på eller bry seg om. Eksempelvis kan du skjære opp eksen med tapetkniv og brette sammen de avskjærte veggene slik at de rosa utsidene ikke synes. Endret 3. mai 2020 av syar2003 Lenke til kommentar
Mercedes Benz GLC 350e Skrevet 3. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2020 Hele esken er rosa og det er bilder av ting barn ikke skal se for å si det sånn. Finnes det det egentlig noe mer pinlig å kaste i søpla? Jeg prøver ideene deres Lenke til kommentar
superfastjellyfish Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Mercedes Benz GLC 350e skrev (7 minutter siden): Dildoen er barnemat, men det er esken jeg sliter med fordi kan ikke kaste papir i poser i søppeldunken ifølge renovatøren. Bør jeg brenne den, kjøpe makuleringsmaskin for så å selge den med engang, pakke tomme esken i gavepapir og gi den bort til en tigger? Eller kanskje helle kokende vann til den smuldrer opp også sile den og kaste i restavfall Haha - Dette er andre gang du nevner å gi dildoesken din til en tigger, forstår ikke helt hvorfor ? Er du sikker på at esken i det hele tatt kan resirkuleres? Riv den nå bare opp i biter, og kast det i en pose som restavfall. Lenke til kommentar
Mercedes Benz GLC 350e Skrevet 3. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2020 Jeg vet faktisk ikke, men den er kjøpt i norsk nettbutikk. Folk kaster jo emballasje fra IKEA osv i søpla, isopor. Nå er målet mitt å kaste riktig på en behagelig måte. Har nok av vann i Norge, prøver å koke esken med tilsatt veisalt i kasserolle og håper jeg ikke får besøk av brannvesenet. Siler av og strør suppen over ugress og maurtue så får de ha seg de også Lenke til kommentar
Mercedes Benz GLC 350e Skrevet 3. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2020 Ingen returpunkt eller FSC på esken. Står bare at den er Made in Hong Kong, så det er ikke ofte at jeg kommer borti Hong Kong på emballasje. Kanskje lurt å kontakte butikken eller ringe Hong Kong. Lenke til kommentar
Mercedes Benz GLC 350e Skrevet 3. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2020 Hva betyr troller? Vi har ikke det i Karasjok. Er det en spill eller matrett Lenke til kommentar
superfastjellyfish Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Bare glem det, du er fra Karasjok ja, da ga det plutselig mening 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Denne type trolling døde ut med Dangfart Tønnesen. Zzz 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Sjølv om det er ein trolletråd så kan det være andre som les tråden seinare og vil ha råd. Som superfastjellyfish alt har lagt inn kilde til så er sexleiketøy restavfall. Unntaket er dersom leiketøyet inneheld elektronikk. Då skal det leverast til forhandlar eller gjenvinningsstasjon, eit tredje alternativ er å levere den på daglegvarebutikk som småelektronikk. I mange tilfeller vil du nokså enkelt kunne skille elektronikken frå plasten slik at du berre leverer batteri og motoren på gjenvinningsstasjon. Emballasjen kan du enkelt vrenge slik at berre baksida er synleg, eller samle pappen i ein større bunke mellom anna papp. Du bør unngå å brenne pappen både av miljøhensyn og at det kan være fare for pipebrann dersom det blir mykje flammer. Og er du heilt paranoid så kan du pakke inn pappen i gråpapir. 3 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Trolletråd it is.... 9'' er jo helt normal størrelse også... ? Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Jeg humret nå litt innledningsvis i hvert fall, til det gikk over i ren trolling ? Men fikk meg i det minste en god latter av superfastjellyfish som lurte på hvorfor den absolutt skulle pakkes inn og gis til en tigger (altså ikke noe diss, jeg bare synes det var funny) ? 1 Lenke til kommentar
Mercedes Benz GLC 350e Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 Etter mye research og en lang natt fant jeg ut hva denne "troller" betyr. Neida jeg kan garantere at jeg har ingen hensikter med dette innlegget å skape rasisme. Bare fordi at jeg sa den var rosa dildo. Uansett om den hadde vært svart eller hvit så hadde det fortsatt vært restavfall uten elektroniske deler som The Atavar skriver her. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Kildesortering har lite med seksualitet å gjøre. Nok råd har blitt gitt for å kvitte seg med dildoen på en miljøvennlig måte. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg