Stor Oddnoga Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Burde vel kanskje holde dette for meg selv, men jeg begynner å bli mektig lei av tråder hvor folk knekker skjermkort, fyller pc'en med vann, mister den i snøen osv. Ha det gøy med denne også... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja, det er faktisk morsomt.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Noen synes det er morsomt på andres ulykke noen ikke. Selv synes jeg ikke det er det noe granne morsomt. Hva er så morsomt med at en 12 åring mister en pc ned trappen og må punge ut med noen 100 lapper for nytt skjermkort? 14is humor kaller jeg det. Endret 6. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen synes det er morsomt på andres ulykke noen ikke. Selv synes jeg ikke det er det noe granne morsomt. Hva er så morsomt med at en 12 åring mister en pc ned trappen og må punge ut med noen 100 lapper for nytt skjermkort? 14is humor kaller jeg det. Hva som er gøy? For det første har han nokk av penger, og for det andre er det sikkert mer morro for oss som kjenner han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå