Neo_mandal Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Har problemer med lyden når jeg spiller divx filer. av og til blir bildet også dårlig. vet ikke hvilken codec versjon jeg bruker akkurat nå, men har prøvd endel.. men lyden er borte på noen av filene. Noen som har eventuelle tips? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 De filmene lyden er borte på er encoda i 3.11 med en type lyd codec. Når du la inn 4.X får du spm om du vil spille alle gamle filer med 3.11 eller 4.X, da må du velge 3.11. Dette problemet er fortsatt i divx 5.X. Noen som vet hvor man får tak i rett lyd codec? Uten å måtte gå gjennom dix3.11 først? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Så hva i all verden skal jeg legge inn av codec vers. for å få lyd på divx filmene.. har prøvd masse rart, men..... noen som kanskje vet eksakt hva jeg skal legge inn?? håper på svar. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Muligens du ikke har AC3-codec. Last ned Nimo codec pack og innstaller. Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Mange filmer codet med divx 3.11 bruker en hacka versjon av Windows MediaAudio. Denne versjonen er ikke med i divx 4 ->, siden de skal være lovlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå