klikko Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 har et asus Geforce 4-ti4400 som jeg tenkte å fixe litt på ....det jeg nå lurer på er om det i det hele tatt er noe vits å fjerne viften tå på AS5 på GPU`en og sette på vifte igjen..!?? vil jeg få noe bedre utslag på tempen tror dere?? går det i det hele tatt??? hehehee pis out folks! Lenke til kommentar
klikko Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Ingen svarte så jeg bestemmte meg for å prøve alikevel og se om det var mulig..og mulig var det, det var faktisk SVÆRT enkelt....å ta av viften gikk som en drøm... på baksiden fant jeg 2 gummiknotter som holdt skjermkortet, ved nærmere studering fant jeg ut at det var 2 plast "klipser" som var geniale og bare klemme litt på og vips så var viften av tok på as5 og monterte på! håper dette kan hjelpe andre hehe takk for meg! fred ut! Lenke til kommentar
klikko Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 på baksiden fant jeg 2 gummiknotter som holdt skjermkortet, ved nærmere studering fant jeg ut at det var 2 plast "klipser" som var geniale og bare klemme litt på og vips så var viften av haha lol "2 gummiknotter som holdt skjermkortet", jeg mente som holdt viften på plass!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå