KingZize Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvordan kan man sette noen fete katode lys utenfor kabinettet, slik at det kan lyse opp det mørke kjedelige rommet?? Tenker også å få fatt i blåe for så å koble dem til Playstation2'en Men hvordan kan jeg gjøre dette, noen løsninger? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) noen kraftige katoder under kassa er fett. hvis katodene er synlige, kan de bli irritable. hvis ps2 har 12vdc så skal det være mulig å sette katoder der, ellers må du skaffe deg en trafo og likeretter (eventuelt trafo med innebygd likeretter) så du kan koble inverter til katoder på den. mobilladere og slikt har kanskje en tendens til å gå på 12v. sjekk rundt i huset etter gamle ting som bruker 12v, og bruk denne trafoen. da kan du lodde ledningene innenfor 230vac intaket på ps2 så du slipper extra ledninger utenfor. vet ikke om det er plass inni ps2'n men...hvis du ikke bruker expansion bay'en til ps2 så er det godt med plass der til noe rallemikk som må gjemmes. der kan f.eks en katode gjemmes, og kanskje du skjærer/kutter bedre hull i siden så du faktisk ser lyset EDIT: stikk på elektronikk seksjonen og grav mer etter hvordan koble katode inni en playstation Endret 30. desember 2003 av Dimensionx Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Fest noen under PC'en, det blir sikker fett... Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 du burde heller feste Neon Wires under! Kjøpes på microplex! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja neon wire kan bli tøft er ikke så dyrt på microplex det... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har koblet to katoder til min ps2 maskin.Har de på hver sin side av maskina inni tv-benken min.Ble litt plagsomt etter hvert,så jeg koblet de fra,får finne på noe annet istede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå