stine__ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg skal bestille en lcd-skjerm nå, og lurer på hvordan type levering som er best. Er litt redd for at den skal bli slengt rundt fra postkontor til postkontor, siden det er en sånn skjerm. Noen som har gode eller dårlige erfaringer på dette området? Jeg lurer også på om vi kan hente pakken selv....det hadde jo vært det beste (og kjappeste ) Skal bestille fra komplett, hvis det har noe med saken å gjøre (hente selv) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 De er godt noe innpakket i original esken så jeg ser ingen problemer med dette. Angående henting er det ikke mulig for private kunder å hente hos Komplett/Norek. Og den eneste måten Komplett selger til private på er gjennom webshop'en. Skulle noe skje med skjermen under frakt er det Posten eller de som leverer som må erstatte dette. Noe som er veldig enkelt og greit hvis det skulle skje Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Pakken blir vel sendt til ditt nærmeste postkontor, så kan du vel hente den. Det bruker jeg. Hvis det er knustbart står det sikkert på pakken at den skal behandles forsiktig, og hvis den er ødelagt av posten får du jo erstatning. Lenke til kommentar
joro Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Angående henting er det ikke mulig for private kunder å hente hos Komplett/Norek. Og den eneste måten Komplett selger til private på er gjennom webshop'en. Skal vistnok være ei forretning i Sandefjord som heter sålett, tror det er komplett som har den men er ikke sikker Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hos hwb.no kan du hente selv i Sandefjord. Fikk opp dette da jeg bestilte delene mine. HAdde jeg hatt lappen hadde jeg kjørt ned til Sandefjord og hente delene. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du kan jo velge "hjem på kvelden" eller hva det heter. Da kommer det en budbil fra Oslo med den. Går fortere også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå