ATi-Radeon Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Hei, jeg har nettopp kjøpt meg et Ati Radeon 9600XT 256mb skjerkort osv... men så ville jeg kjøpe meg et nytt Hovedkort, så jeg tenkter på Dette, koster vell rundt 590 på HWButikken. er det verd pengene? Endret 30. desember 2003 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Du burde heller gå for et hk med Nforce2 chipsett.. feks abit nf7 v2.0 Btw: Ikke bilde i sig Endret 30. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Ja kanskje det, men jeg vill lixom bruke ca; 500 till 600 spenn på et passe bra HK som har 400FSB, 400mhz ram greie:) Lenke til kommentar
flydman Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg sitter selv med et kt600 kort fra Epox (etter å ha slitt med å få et Abit NF7S v2.0 til å gå normalt, "måtte sendes i retur") er nå meget fornøyd . Kjører min xp 2500+ @ xp 3200+ uten så mye som et eneste sprell. Hvis du leser litt om dette kortet hos amdmb.com ser du at det heller ikke noen dårlig klokker (det høyeste jeg har lest om der er 247MHz FSB på en 2500+ Et godt tips er for å finne kort som er gode er å se på demovarene hos nettbuttikkene ( over litt tid ) og danne deg et bilde av hvilke kort stadig kommer inn til retur. "de du bør holde deg unna" Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg takker får det rådet :P:P:P takk takk Lenke til kommentar
Zink Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ...er det verd pengene? Verd pengene ganske sikkert - et par tester viser at kortet er svært stabilt men magert m.h.t. utstyr og manipulering via BIOS : MBReview Techseekers Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Et godt tips er for å finne kort som er gode er å se på demovarene hos nettbuttikkene ( over litt tid ) og danne deg et bilde av hvilke kort stadig kommer inn til retur. "de du bør holde deg unna" kanskje dette har noe med hvor stort quatum det selges av et spesifikt kort.. dobbelt så mange kort, ja da skulle det vel bli dobbelt så mange kort med "feil" Lenke til kommentar
flydman Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Eh ? hvorfor lage kort med feil i det hele tatt ? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Eh ? hvorfor lage kort med feil i det hele tatt ? Se perfekt svar i sig'en din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå