Killer Queen Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Hei, går ut ifra at det heter takløft, men som dere forstår har jeg ikke greie på dette. Legger ved et bilde slik at det ikke er noe tvil om hva jeg mener. Jeg ønsker å løfte taket på min garasje. Spørsmålet er: Er det mulig å få en takhøyde, ytterst (der ved vinduene) på 2,3 meter? Altså tilsvarende takhøyde som du har i ett normalt hus. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Killer Queen skrev (49 minutter siden): Er det mulig å få en takhøyde, ytterst (der ved vinduene) på 2,3 meter? Det er teknisk mulig, men det må sjekkes om det er lov der du ønsker å bygge det. Lenke til kommentar
Killer Queen Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) Ser at naboen har bygget slik som jeg viser på bilde. Så noe i nærheten burde jo gå. Har du noen eksempler? Endret 1. mai 2020 av Killer Queen Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Er det så høyt som 2,3 meter? Eksempel: Hvor stort kan du bygge?https://dibk.no/hvorstortkandubygge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå