Chakra Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Hei.. Kjøpte meg ny mobil etter jeg trodde Wi-Fi trådløs ble ødelagt etter jeg mista mobil i bakken. Nå har den nye også begynt å vise samme feilmelding. Ip Konfigurasjon feil, hva er det som er problemet her da?? Har både PC og nettbrett koblet til samme trådløs og det er uten noe feil. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) Sett opp Airties med sin egen 2.4Ghz SSID og egen wpa2 passord og bruk kun denne 2.4GHz SSID wifi på mobilen. Fjern de andre WIFI SSID og login fra mobilen. Airties har over en lang periode hatt problemer med 5Ghz. Endret 1. mai 2020 av syar2003 Lenke til kommentar
Rim Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Bare tull. 5 GHz kan fint brukes, men har du koblet AirTies-ene bak en ruter? Det er ikke noe ruting på AirTies. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Bare tull ? Javel. Leste du siste setningen : «Har både PC og nettbrett koblet til samme trådløs og det er uten noe feil.» Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå