Gå til innhold

Telefon til Mamma

bergetun

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt paa aa kjoepe en mobil til muttern men problemet er at hun har saa daarlig syn saa hun har problemer med aa lese hva som staar paa skjermen og paa knappene.

Saa er det noen her som kan anbefale en telefon til henne som er lett og forstaa og har greit display og litt store knapper..

Helst en billig telefon som skal bare brukes til aa sende/motta sms (kanskje mms men ingen krav) og til selvfoelgelig til aa ringe med.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer litt paa aa kjoepe en mobil til muttern men problemet er at hun har saa daarlig syn saa hun har problemer med aa lese hva som staar paa skjermen og paa knappene.

Saa er det noen her som kan annbefale en telefon til henne som er lett og forstaa og har greit display og litt store knapper..

Helst en billig telefon som skal bare brukes til aa sende/motta sms (kanskje mms men ingen krav) og til selvfoelgelig til aa ringe med.

hun hadde sikkert skjønt hva du skrev også hvis du brukte normale, norske bokstaver :p (æ, ø og å) hvis du lurer.

Lenke til kommentar
hørt rykter om 2.kvartal 2004,-

viss 3510i er tyggis vil jeg mene 5140 er det å ;D men smak og behag

Jau det mener forsåvidt jeg også :)

Men du vet.. ekke lett og bli gammel vettu .. hehe ..

Hun syntes det greiene på siden på telefonen såg så leketelefonaktig ut hehe ..

Lenke til kommentar

Jeg har en Motorola Micro TAC 5200 den har skikkelig store sorte taster med hvit skrift.

Det er to linjer på displayet og det er store bokstaver, den ser ikke tyggis ut i det hele tatt, men jeg vil jo ikke akkurat si at den er pen :p

Men hvis hun klarer seg med en telefon fra tidlig 90 tall uten SMS og som er EKSTREMT stor så er dette telefonen, det er også mulig å lagre telefon nummer på den ;)

Endret av Retroboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...