Gå til innhold

Vannblokk problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff og huff. Da har du et problem, mildt sagt. Men det kan muligens løses! Men da er det greit med litt flere opplysninger omkring hvilken vannblokk du har kjøpt?

Og bor for all del ikke hull i hovedkortet da! Eller; Kanskje det? Da må du bare passe på at det nye hovedkortet har fire festehull rundt socket´en! :yes:

Lenke til kommentar

Hm, da blir nok ideen min vanskelig å gjennomføre.

Det jeg hadde i tankene, var egentlig å modifisere et klips fra en luftkjøleribbe og bruke dette, jeg har med hell gjort det et par ganger sjøl.

Men ettersom du har en slangenippel i senter på vannblokka (der hvor klipset skulle ligget an) så lar det seg dessverre ikke løse på den måten.

Du kan selvfølgelig lime blokka fast til core som Kenneth_s foreslår, men det er en nødløsning som jeg strengt tatt ikke vil anbefale.

Du får ta den tunge vei, og se deg om etter et HK med hull rundt ZIF-sokkelen.

Lenke til kommentar
Hm, da blir nok ideen min vanskelig å gjennomføre.

Det jeg hadde i tankene, var egentlig å modifisere et klips fra en luftkjøleribbe og bruke dette, jeg har med hell gjort det et par ganger sjøl.

Men ettersom du har en slangenippel i senter på vannblokka (der hvor klipset skulle ligget an) så lar det seg dessverre ikke løse på den måten.

Du kan selvfølgelig lime blokka fast til core som Kenneth_s foreslår, men det er en nødløsning som jeg strengt tatt ikke vil anbefale.

Du får ta den tunge vei, og se deg om etter et HK med hull rundt ZIF-sokkelen.

Hvorfor er å lime blokken på en nødløsning ? Kan det komme noe som helst skade på core?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...