FuglFøniks Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Lurer på hva dere synes er best... Selv liker jeg begge veldig godt, men har nesten slutta å kjøpe kebab etter å ha lest for mye... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 pita seff, men ikke la deg påvirke fullstendig av det du har lest ;-) min lokale kebabsjappe lager kvalitets kebaber, ikke noe sperm eller råttent kjøtt Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 kebbab, jai liker kebbab..billig kebbab..men løk og sennep i. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kebab i rull = Shawarma! Kebab i pita = Kjøtt i pita. Anyway, er jo niks forskjell på kjøttet i disse, normalt ihvertfall. Kebab er godt gjenerelt sett Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Humms... Er det kannibalisme om en rotte spiser kebab? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jai lovar deg!! Kebaaab til 30 kroner, billig, veldig billig! Mase mase kjåått og dailig påleg. (pita seff) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Humms... Er det kannibalisme om en rotte spiser kebab? Ja Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg spiste kebab hver dag etter skolen før, men etter å ha lest hva tollvesenet går gjennom hver dag, og det at kjøttet de kontrollerer blir oppholdt varmt og tiner og råttner Men hjemmelagd kebab med org. ingredienser er sweet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 bah, kebab er typisk fylle mat uansett, sperm?! jaja, det kan ikke være sperm i alle kebabene de selger, enten det, eller så har de folke utrolig potente baller! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hehe, mr. lee, nesten et lite gullkort du sa der uansett, liker kebabrull best...nam, nam, tror jeg stikker ut å kjøper meg en nå. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Morsom du Mr.Lee. Off-topic: Jeg kjenner mr. Lee him self. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Pita kan ikke måle seg med rull en gang. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jatakk begge deler. Nesbru og Jerusalem har konge kebabene , Shawarma er også digg. Husker ikke navnet der jeg kjøpte den sist i Oslo, men jeg skal uanz dit nestegang. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Off-topic: Jeg kjenner mr. Lee him self. Ohh noo... JoachimR kjenner en "guling", kan han tillate seg det??? Ellers er Pita-kebab best... og det bare er sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå