ikariam1234 Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 (endret) Jeg tenkte nå å studere dataingeniør og må da gå y-veien. Her så er det et 6 uker forkurs på sommeren som man må igjennom. Dette har jeg skjønt er tøft. Jeg har nå vært lærling så det er en stund siden jeg har hatt matte osv så husker ikke så mye av dette. Er det meningen å kunne litt før dette eller er det bare å følge med underveis å stå på? Burde jeg starte å repetere/øve allerede nå for å være forbredt til forkurset? (er det da "krav" om å kunne noe eller går man igjennom alt?) Endret 29. april 2020 av ikariam1234 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Anbefaler deg å starte i forkant mtp at det er høy strykprosent, kurset er tilregnet de som kommer fra VGS, men som mangler R2/R3. Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Shibiz skrev (12 timer siden): Anbefaler deg å starte i forkant mtp at det er høy strykprosent, kurset er tilregnet de som kommer fra VGS, men som mangler R2/R3. R1/R2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Start i dag, det er mitt beste tips. Det er utrolig høy strykprosent. Og forbered deg på å bruke hele sommeren på dette(i værstefall). Det krever pugging og arbeid for de aller fleste, mens noen få tar det lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå