crapgame Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 har skaffet meg War of the Ring og driver og bygger meg styrker, men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan få sove/bolig til mer en hundre og det er litt i det minste laget siden noen av troppene tar 2-3 plasser hver. hvordan kan jeg få flere soldater? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Håper du spiller med lyd, for når du når 100 sier en vakker dame eller (ond) manne stemme "you have reached your maximum limit". Så lett er det Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 det er jo veldig dårlig hvis man ikke kan lage flere menn. ingen som vet om det er mulig og lage flere soldater? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Dette er Lotr materiale sant? Da burde det være mulig med meir enn 100 imo. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg liker best få enheter ala Warcraft, da man må passe på hver eneste enhet, og "micro" er noe av det viktigte. Vent heller på Battle for Middle-Earth (?) om du vil ha store slag... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det er jo ganske vanlig å ikke kunne ha mer enn 100 menn. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Irriterer meg over det samme selv, men så irriterer jeg meg i det hele tatt over hele spillet, som ikke er noe annet enn en skikkelig lusen Warcraft-ripoff. Hvis du vil ha store slag samler du noen kamerater, alle spiller som evil og så bygger dere Goblin Spearmen til krampa tar dere. Synes også det burde vært plass til fler, siden micro i dette spillet er umulig med den idiotiske kontrollen du har uansett. De VIL helst gå i kamp uansett, så bare slipp dem løs og la dem gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå