Sportsidiot Skrevet 31. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2020 (endret) Laughing Man skrev (2 timer siden): Det ligger i Russland ja. Skal vi til den russiske republikken Kalmykia? Endret 31. mai 2020 av Sportsidiot Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Republikken Kalmykia er riktig. The Kalmyk Republic. The only buddhist territory in Europe. No this is not cosplayers, these are Kalmyk girls, from the Republic of Kalmykia, whose ancestors are Western Mongols. 1 Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 31. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2020 Laughing Man skrev (29 minutter siden): Republikken Kalmykia er riktig. The Kalmyk Republic. The only buddhist territory in Europe. No this is not cosplayers, these are Kalmyk girls, from the Republic of Kalmykia, whose ancestors are Western Mongols. Jeg skal til et område som hører til et helt annet land enn det landet det geografisk er en del av. Dette området har eget landslag i fotball og for stille i kval til internasjonale mesterskap (Dog er det vel tvilsomt om de noen gang vil kvalifisere seg). Det som er ganske spesielt er at det er et annet land som faktisk har fått godkjent at de ikke skal kunne trekkes til å møte dette landslaget i kvalik-kamper. Hvilket område snakker jeg om? Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 1. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2020 Scarvo skrev (5 timer siden): Gibraltar? Jepp din tur Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Vi holder oss i Europa. Stedet jeg skal frem til er blant annet kjent for å ha et variert dyreliv, og for å få motta mange turister hvert år. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 Scarvo skrev (På 2.6.2020 den 9.29): Vi holder oss i Europa. Stedet jeg skal frem til er blant annet kjent for å ha et variert dyreliv, og for å få motta mange turister hvert år. Jeg tror du må komme med litt mer hint Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Hmm. Hva skal det bli da? Det er ikke en fysisk by eller et land vi skal frem til. - Nord-Europa. - Stedet jeg skal frem til er ikke en fysisk by eller et land. - Det er laget og blir fortsatt laget TV-program her i fra. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 5. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2020 Scarvo skrev (16 timer siden): Hmm. Hva skal det bli da? Det er ikke en fysisk by eller et land vi skal frem til. - Nord-Europa. - Stedet jeg skal frem til er ikke en fysisk by eller et land. - Det er laget og blir fortsatt laget TV-program her i fra. Syden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Galt. Stedet ligger i Norge. - variert dyreliv. - masse turister hvert år. - ikke en fysisk by eller et land. - en populær TV-serie filmes her... Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 6. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2020 Scarvo skrev (6 timer siden): Galt. Stedet ligger i Norge. - variert dyreliv. - masse turister hvert år. - ikke en fysisk by eller et land. - en populær TV-serie filmes her... Kan det være Lofoten? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Nei... vi skal lenger sør. Helt sør i landet faktisk. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 6. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2020 Scarvo skrev (6 timer siden): Nei... vi skal lenger sør. Helt sør i landet faktisk. Ah Dyreparken i Kristiansand Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Helt korrekt. Den tok lengre tid enn jeg hadde ventet Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) Scarvo skrev (På 6.6.2020 den 22.00): Helt korrekt. Den tok lengre tid enn jeg hadde ventet Jeg skal til en idrettsarena, på denne arenaen klarte Norge noe de aldri tidligere har klart. Arnenaen er forøvrig oppkalt etter en avdød politiker. Den er muligens ikke ibruk lenger idag. Endret 7. juni 2020 av Sportsidiot Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 Korgutt skrev (46 minutter siden): Er vi i Europa? Nei Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Hva slags idrett snakker vi om? Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Scarvo skrev (7 minutter siden): Hva slags idrett snakker vi om? Vi snakker lagidrett. Og det var for herrer Norge klarte dette for første gang på denne stadion. Damelaget vårt hadde gjort det før. Stadion ligger i landets hovedstad Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Spania-Norge 0-1 2000. Første seier i et europa-mesterskap? De Kuip i Rotterdam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå