Sportsidiot Skrevet 13. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2020 Scarvo skrev (18 timer siden): Galt. Det er vanskelig å komme med hint uten å avsløre for mye. Men jeg prøver så får det bare være om dere løser den umiddelbart. Chips & is. Ah Kristiansand Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 13. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2020 Scarvo skrev (4 timer siden): Helt korrekt ❤️ Jeg skal til en bydel i Stor London, den er på samme tid både en bydel og en egen by med byregjering. Frem til slutten av 1800 tallet tilhørte den et av grevskapene som ligger rundt London, da ble den en selvstendig enhet. Mens den i 1965 ble innlemmet i Stor London. Dette er den mest folkerike av alle londons bydeler. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg kan ikke all verdens av bydeler i London så da blir det god tradisjonsrik gjetting. Soho? Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 14. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2020 Scarvo skrev (3 timer siden): Jeg kan ikke all verdens av bydeler i London så da blir det god tradisjonsrik gjetting. Soho? Nei du skal mer i de litt ytre bydeler. Drøye 15 km fra sentrum. Forøvrig går det trikk gjennom bydelen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Hehe... jeg har egentlig lyst til å bare google "Londons største bydeler". Men det ville vært litt for enkelt. Det eneste jeg vet om bydeler i London og hvor de ligger, er at Fulham ligger i vest. Jeg elsker Fulham FC mer enn meg selv, derfor kan jeg det. Så da gjetter jeg Hammersmith? Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 Scarvo skrev (2 timer siden): Hehe... jeg har egentlig lyst til å bare google "Londons største bydeler". Men det ville vært litt for enkelt. Det eneste jeg vet om bydeler i London og hvor de ligger, er at Fulham ligger i vest. Jeg elsker Fulham FC mer enn meg selv, derfor kan jeg det. Så da gjetter jeg Hammersmith? Nope, før det ble en del av stor London tilhørte det grevskapet Sussex. Frem til 1959 var XXXX Aerodome som lå her London sin hovedflyplass. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg har fortsatt ikke peiling. Dersom dette er en stor bydel som du nevner, så må det også ha noen kjente fotballag? Nevn noen av dem så nærmer vi oss kanskje snart? Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 16. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2020 (endret) Scarvo skrev (14 timer siden): Jeg har fortsatt ikke peiling. Dersom dette er en stor bydel som du nevner, så må det også ha noen kjente fotballag? Nevn noen av dem så nærmer vi oss kanskje snart? Ja en klubb som spiller i PL har sin hjemmebane i denne bydelen. Forvørig lånte en annen PL klubb denne banenn i noen år. Den klubben spiller ikke i PL idag. Klubben som har banen som sin hjemmebane hører hjemme i denne bydelen og i motsetning til de fleste andre klubber i London bærer den ikke navnet til en bydel eller område i byen. Endret 16. mai 2020 av Sportsidiot Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 Jeg vet at Wimbledon lånte Selhurst Park en stund, og det er jo hjemmebanen til Crystal Palace. Problemet er bare at jeg ikke vet navnet på bydelen som Crystal Palace ligger . Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 17. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2020 Scarvo skrev (5 timer siden): Jeg vet at Wimbledon lånte Selhurst Park en stund, og det er jo hjemmebanen til Crystal Palace. Problemet er bare at jeg ikke vet navnet på bydelen som Crystal Palace ligger . Den er grei, ligger i bydelen Croydon. Men din tur til å lage oppgave Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Credz til deg for å lage en god oppgave. Croydon hadde jeg faktisk ikke hørt om før nå. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Ny oppgave. Denne gang er det et land vi skal frem til. - Undertegnede har tilbrakt ni dager i dette landet. - Nasjonen er blant de reneste på sitt kontinent. - Det finnes en øy i landet som er hjemsted til enorm mengde flaggermus. (jeg har vært der også) - Landlåst. - Ung befolkning. 1 Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Ung befolkning, da tenker jeg Afrika. Landlåst med flaggermus øy. Rundt Lake Victoria en plass kanskje? Reneste nasjonen. Rwanda ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Laughing Man skrev (21 timer siden): Rwanda ? Helt korrekt. For en perle av en nasjon ❤️ Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Liten vulkansk øy. Vulkanen har hatt utbrudd i nyere tid. Er en liten permanent befolkning der. Kan bare nåes med båt. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2020 Laughing Man skrev (9 timer siden): Liten vulkansk øy. Vulkanen har hatt utbrudd i nyere tid. Er en liten permanent befolkning der. Kan bare nåes med båt. Skal vi til Stomboli utenfor kysten av Sicilia? Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 Nei, denne øyen tar det nok flere dager å nå med båt. De snakker også engelsk på øyen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 Kan det være Tristan De Cunha? Bare tilgjengelig med båt fra Sør-Afrika. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 Scarvo skrev (4 timer siden): Tristan De Cunha? Riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå