Gå til innhold

Tørris ?

felge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeppers.... det er Hydro som prduserer tørris..... Det var en kar på en yrkesmesse jeg var på som sa at de måtte utgi grunn for at de kunne få kjøpt det..... Hvis man har nok tørris og noen dl. med vann kan det bli en voldsom realksjon og kan derfor få en effekt som en hådgranat..... ikke rart man må ha god grunn :p

Lenke til kommentar

Du får kjøpt Tørris på en kjemi butikk i oslo koster 29kr kilo'n:D kjøpte meg 6 kg en gang hadde de i en fryse bag, varte i over 3dager de :yes: Å ha tørr is i colan er heftig kult bare se selv!bilder av tørris i cola:D

ps. det annbefales å ikke holde for lenge på den:D

jeg drakk ikke colan når det var Tørris oppi, hvis du spiser tørris så kan jeg nesten garantere at du dør :blush:

edit: drakk ikke colan med tørris i

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar
Du får kjøpt Tørris på en kjemi butikk i oslo koster 29kr kilo'n:D kjøpte meg 6 kg en gang hadde de i en fryse bag, varte i over 3dager de :yes: Å ha tørr is i colan er heftig kult bare se selv!bilder av tørris i cola:D

jeg drakk ikke colan når det var Tørris oppi, hvis du spiser tørris så kan jeg nesten garantere at du dør :blush:

:D FETT !!!

Lenke til kommentar

Hvor er kjemibutikken i oslo??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...