felge Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ey, lurer på hvor jeg får kjøpt tørris i norge ?? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 det er slik som lager røyk, ikke sant. sku hatt litt selv Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Er det ikke Hydro som lager tørris? Lenke til kommentar
felge Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 det er slik som lager røyk, ikke sant. sku hatt litt selv tenkte å bruke det til å kjøle ned CPU en, har hørt at det holder konstant -78c -- har ikke tenkt å bruke det som røykmaskin ! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 tenkte å bruke det til å kjøle ned CPU en, har hørt at det holder konstant -78c -- det ''smelter'' jo. etter en stund vil det begynne å avgi røyk. en eller annen gass. holder vist i 15 t. hvor skulle man oppbevart dette så lenge? Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 det er den inne i isen det er 78-. nok en del lavere utenpå... ellers hadde ikke jeg hatt mye fingre;) Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 det er den inne i isen det er 78-. nok en del lavere utenpå... ellers hadde ikke jeg hatt mye fingre;) Det pleier og vere - 60 utpå har jeg hørt! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeppers.... det er Hydro som prduserer tørris..... Det var en kar på en yrkesmesse jeg var på som sa at de måtte utgi grunn for at de kunne få kjøpt det..... Hvis man har nok tørris og noen dl. med vann kan det bli en voldsom realksjon og kan derfor få en effekt som en hådgranat..... ikke rart man må ha god grunn Lenke til kommentar
AH SHALABAIS Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ey, lurer på hvor jeg får kjøpt tørfisk i norge ?? Ah er nå ikke helt men nå roer vi nøttene tror jeg Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ey, lurer på hvor jeg får kjøpt tørfisk i norge ?? Ah er nå ikke helt men nå roer vi nøttene tror jeg -humor Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Du får kjøpt Tørris på en kjemi butikk i oslo koster 29kr kilo'n:D kjøpte meg 6 kg en gang hadde de i en fryse bag, varte i over 3dager de Å ha tørr is i colan er heftig kult bare se selv!bilder av tørris i cola:D ps. det annbefales å ikke holde for lenge på den:D jeg drakk ikke colan når det var Tørris oppi, hvis du spiser tørris så kan jeg nesten garantere at du dør edit: drakk ikke colan med tørris i Endret 30. desember 2003 av Troy Henrik Lenke til kommentar
AH SHALABAIS Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ey, runker på hvor jeg får kjøpt tørfisk i norge ?? Ah er nå helt pult men nå roer vi fittefyllet tror jeg -humor Er ikke humor det her er dønn alvorlig! Nå roer vi nøttene Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jeg har en kamerat som solgte is i sommer og han hadde masse tørris. da kunne vi holde de men vi måtte kaste de opp i luft og ta de imot hele tiden...lå de i mer enn 5sek fikk vi brannsår.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ey, runker på hvor jeg får kjøpt tørfisk i norge ?? Ah er nå helt pult men nå roer vi fittefyllet tror jeg -humor Er ikke humor det her er dønn alvorlig! Nå roer vi nøttene -svar skal roe nøttene nå Lenke til kommentar
felge Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Du får kjøpt Tørris på en kjemi butikk i oslo koster 29kr kilo'n:D kjøpte meg 6 kg en gang hadde de i en fryse bag, varte i over 3dager de Å ha tørr is i colan er heftig kult bare se selv!bilder av tørris i cola:D ps. det annbefales å ikke holde for lenge på den:D jeg drakk ikke colan når det var Tørris oppi, hvis du spiser tørris så kan jeg nesten garantere at du dør edit: drakk ikke colan med tørris i FETT !!! Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jeg kan garantere at cola blir kall etter en omgang med 100gram tørr is Hvis du skal bruke tørr is som "spesial effekt" så fungerer den mye bedre i Varmt vann enn i kaldt vann... Ryker MYE mere i varmt vann (for de som ville vite det.) mvh. Troy Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du får kjøpt Tørris på en kjemi butikk i oslo koster 29kr kilo'n:D kjøpte meg 6 kg en gang hadde de i en fryse bag, varte i over 3dager de Å ha tørr is i colan er heftig kult bare se selv!bilder av tørris i cola:D ps. det annbefales å ikke holde for lenge på den:D jeg drakk ikke colan når det var Tørris oppi, hvis du spiser tørris så kan jeg nesten garantere at du dør edit: drakk ikke colan med tørris i Hvor er kjemibutikken i oslo?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå