flabben Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Microsoft er noe dritt! men de kan det der med å lage mus! Den er rett og slett DIGG! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 har 2 stk mx900 + at jeg har hatt den microsofta saken her.. må si at mx900 er overlegen den ms saken den er tregere og ekkel i hånda.. men det fine med den er senderen. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hva med å slenge opp et bilde av senderen? Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 http://www.microsoft.com/hardware/mouseand...her_support.jpg sender til høyre Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 er det lader jeg ser på senderen? mener å ha hørt at man må bytte batteriene manuelt når de ryker... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 *kose på Cordless MouseMan Optical* Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Tja... konkurent? MX900 har to knapper extra da... En av grunnene til at jeg valgte akkurat den musen selv, men selvsagt den største grunnen er at den har bluetooth da... Edit: Skrivekjell Endret 6. februar 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Ja bluetooth e ganske sweet, jaffal når eg bare betalte 200spenn får muså. hadde gave kort på 800spenn på telehuset etter arbeids uken Edit: buletooth = bluetooth Endret 7. februar 2004 av XEPTiCON Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Microsoft bør holde seg til software! Ikke enig. Micro$oft bør holde seg UNNA software! Og det meste annet. Forøvrig liker jeg ikke formen på musene deres. Synes Logitech har funnet en form som funker bra, sammen med uovertruffen kvalitet! Til og med UiBs gamle Sun 3/50-maskiner fra nitten-hundre-og-grønnkål hadde Logitech-mus, som var kjent for å holde høy kvalitet. Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Etter min mening er MS helt supre på det meste, men de kan ikke lage tastaturer uten å ødlegge insert, home, page up, del, end og page down.. så for meg er det Logitech tastur og MS mus (explorer mouse) som gjelder... Heldigvis finnes det mye å velge i både av HW og SW.. Edit: Glemte h'en i logitec.. Endret 7. februar 2004 av larskrru Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Microsoft bør holde seg til software! Ikke enig. Micro$oft bør holde seg UNNA software! Han snakker om Microsoft.. hva er dette Micro$oft du snakker om, egentlig? Og hva har det med diskusjonen å gjøre? Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 er det lader jeg ser på senderen?mener å ha hørt at man må bytte batteriene manuelt når de ryker... På microsoft'en må du nokk bytte manulelt ja Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 noen som vet hvor de selger logitech MX 900 billigst? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hadde en intelli mouse 3.0 en gang.. bundla med icemat jeg kjøpte på komplet i oslo.. hvordan er mx900 i forhold til den? til spilling foretrekker jeg egentlig mus med ledning, siden de ikke trenger batterier som gjør mus "tung i rævva".. men skulle virkelig ha hatt en ny en ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå