Venn0x Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Liker ikke de mx900'erne jeg, de knappene på siden er irriterenes! Nei, de er helt geniale, ihvertfall på internett, men hver til sin smak. ((eller noe)) Jepp, de er fine de. Får noia når jeg bruker mus uten de knappene, samme som å bruke mus uten scroll hehe *grøss @ mus uten scroll* er så ekkelt det hehe Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hva er det du bruker knappene til? og jeg mener å ha prøvd den å synes at den passet perfekt inn i hånden min.. men har problemer med andre logitech muser untatt den gamle jeg har nå.. med kule.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 har faktisk prøvd begge 2 ( har faktisk 2 x mx900 ) og jeg må si at logitechn er overlegen microsoftn Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har faktisk den gode, gamle Logitech MouseMan Dual Optical.. Lurer på hvorfor de sluttet å produsere den jeg.. Nei, Microsoft's mus og tastatur er bare søppel i mine øyne! Her er det Logitech over hele linja! Webcam- Logitech Quickcam 500 Mus- Logitech MouseMan Dual Optical Tastatur- Logitech Deluxe Acess Keyboard Ratt- Logitech Wingman Formula Force' De gamle joystickene mine var Logitech Wingman Extreme.. Men de tålte aldri at jeg tapte i CFS2:p Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 var i byen i dag.. og kjente på begge musene... microsoft musa passet ikke like godt i hånda som sist jeg kjente på den.. som om hånda plutselig var blitt mye større... og jeg må innrømme at jeg fikk ganske så lyst på mx 900.. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Stort sett de eneste som liker microsoft mus er "31337 cs roxxorz" fjortisene... Når de legger frem hvor mye bedre microsoft er enn logitech elns så står jeg bare å ler høyt inni meg og tenker på at ingen av dem vet hva dpi står for, og ennå mindre hensikten... For tiden har jeg Logitech Wheel Mouse Optical, og det stopper meg ikke fra å være god i cs... Skal investere i Logitech MX500 snart, har ikke råd til MX900 So, Logitech it is... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 trudde de bare brukte betegnelsen dpi i sammenheng med skrivere jeg... (vet at det betyr drops per inch) Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Får noia når jeg bruker mus uten de knappene, samme som å bruke mus uten scroll Det værste er når du er hos venner, og de begynner å lure på hvorfor du beføler musa. [leter etter scroll og side knapper] Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det som er med de knappene på siden er at de er så dårlig plasert... Når jeg sitter å spiller o.l kommer jeg borti de hele tiden Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Fungerer kun med engelsk versjon av Windows XP. Hva er det for noe drit? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 ?? sikker påat det ikke er noe du har glemt å installere? det burde jo virke med iallefall nesten alle OS... Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Min MX900 Mus lagger. Noen andre som har denne musen som har det problemet? Tidsforsinkelsen gjør den ihvertfall uegnet til spill utover litt c&c generals av og til.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Liker ikke de mx900'erne jeg, de knappene på siden er irriterenes! De er jo geniale - trenger ikke noen teite mousegestures for å surfe raskt og effektivt lenger hvis man bruker sideknappene. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg liker logitech veldig bra. Men de som mener Microsoft burde slutte å lage hardware overdriver nok litt. Jeg har selv en Sidewinder Force Feedback joystick som jeg er meget fornøyd med. Jeg har også en MS gamevoice som jeg ikke er så fornøyd med. Men MS har laget litt av hvert. F.eks. Trådløstelefoner Hvis noen ser på alle previewene på CDen til Win 98 FE (first edition) Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Fungerer kun med engelsk versjon av Windows XP. Hva er det for noe drit? det tviler jeg på.. er 99,5% sikker på at pappas mus.. han har xp norsk.. har både brukt logitec og MS der så.. Bare å bruke MAKT.. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg tror jeg har prøvd den der, og hvis det var den så erscroll-hjulet _helt_ forj****lig! Microsoft bør holde seg til software! Liker ikke de mx900'erne jeg, de knappene på siden er irriterenes! Nei, de er helt geniale, ihvertfall på internett, men hver til sin smak. ((eller noe)) Loghitech microsoft bør holde seg til ingenting. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 MX 300 er rett og slett det beste som finnes Ganske så enig, Logitech er konge på mus og tastatur. Mitt favoritt valg er nox MX300 her også, jeg liker ikke helt knappene på siden til MX500. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ganske så enig, Logitech er konge på mus og tastatur. Sant nok - og på en del annet tilbehør også. Innrømmer gjerne at jeg er 'Logitech-mann' - har trådløst tastatur og MX700 fra dem nå (har vel hatt minst 2 tastatur og mus fra dem tidligere også), i tillegg er jeg på mitt andre Logitech Webcam (4000 pro) og min første WingMan Gamepad, også den fra Logitech. Ratt og pedaler er også Logitech... Hehe - de har ihvertfall huket meg som kunde Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Logitech er bare best og de som syntes at MX500 og opp over har irriterende knapper på sida det er feil, hånda de er som skapt for denne musa og ingenting er i veien for hånda de. knappene bare er der! GO LOGITECH Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 HOHO kjøbe MX900 i dag, jett kem så glede seg t å bygga pc?! LOGITECH!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå