akelbo Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Skal fortelle tidligere hemmelighetsstemplet historie fra andre verdenskrig. Gearbox lager TV-serie av Brothers in Arms Lenke til kommentar
olympic Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 spoiler alert: Jeg mistenket at den hemmeligstemplede tragedien de snakker om er en hendelse fra april 1944. Under en landgangsøvelse ved Slapton sands i England, angrep tyske hurtigbåter. 700 sjøfolk og soldater omkom i angrepet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Vel og bra dette, men hva har dette med Brothers In Arms og gjøre. Alt som har skjedd i WW2 er ikke Brothers in Arms. Brothers in Arms tar for seg en spesifikk gruppe Amerikanske soldater fra 101st airborne. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) TV serie er flott for å favne et bredere publikum kanskje. Men jeg skulle ønske de fokuserte på remakes av følgende spill: 1.1 Brothers in Arms: Road to Hill 30 (2005) 1.2 Brothers in Arms: Earned in Blood (2005) 1.3 Brothers in Arms: Hell's Highway (2008) Det var en stemningsfull og god serie selv om jeg husker Hells Highway best. Kanskje også en remake med fokus på VR modus? Endret 28. april 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 4 hours ago, Theo343 said: TV serie er flott for å favne et bredere publikum kanskje. Men jeg skulle ønske de fokuserte på remakes av følgende spill: 1.1 Brothers in Arms: Road to Hill 30 (2005) 1.2 Brothers in Arms: Earned in Blood (2005) 1.3 Brothers in Arms: Hell's Highway (2008) Det var en stemningsfull og god serie selv om jeg husker Hells Highway best. Kanskje også en remake med fokus på VR modus? Husker jeg var så skuffa over Hell's Highway, de gikk den ille 3rd person cover shooter veien som var så pop på den tiden. 1 og 2 er fantastiske, men realismen forsvant helt i nr 3. Jeg spiller det fremdeles da det er bedre enn mye annet WW2 som finnes. Men veldig skuffet. Earned in blood var det beste, de fikset en del av irritasjons momentene fra originalen og hadde veldig gode brett. Spiller alle 3 fremdeles. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) Husker de ikke så godt i detalj selv, bare at jeg hadde et positivt inntrykk jevnt over. 3ern er den jeg gjenkjente fordi den er nærmest kronologisk. Ellers: Endret 28. april 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå